12 Mart 2018 Pazartesi

Birlikte Gezelim; Biraz Marmaris - Biraz İzmir

Keyifli, huzurlu haftalar olsun!
Yine yazı özleyeğiniz, bir an önce gelsin artık diyeceğiniz fotoğraflarla geldim. Marmaris'te bir kaç gün kalıp oradan da 1 haftalığına İzmir'e geçtik. 4-5 senedir bu şekilde tatil içinde tatil yapıyoruz, çok güzel oluyor. 😀
Marmaris / İçmeler
Canım İçmeler'deyiz yine.
Marmaris / İçmeler



Marmaris / Netsel Marina
Netsel Marina AVM Marmaris'in ilk AVM'si. Ben burada ki kafeleri seviyorum. Kahve Dünyası, Starbucks ve Roberts Coffee burada. Kahve Dünyası ve Roberts Coffee'nin manzarası da süper 😄 
Gökova / Akçapınar - Aşıklar Yolu (Ağaçlı Yol)
Marmaris-Muğla yolunun üzerinde olan Akçapınar yolu eskiden bataklıkmış ve bu bataklık yüzünden sürekli salgın hastalıklar oluyor ve insanlar ölüyormuş. 40'lı yılların başında dönemin valisi Avustralya'dan yüzlerce okaliptüs ağacı getirtmiş ve köylülerle birlikte bu yola dikmişler. 3 km boyunca karşılıklı olacak şekilde dikilen bu fidanlar büyüdükçe bataklık kurumuş, sivrisinekler nedeni ile oluşan hastalıklar ve ölümler de bitmiş. (kaynak: yazkismugla.com)
Gökova / Akçapınar - Aşıklar Yolu
Her Muğla yönüne gidişimizde durduğumuz, bizim gibi buradan geçen bir çok kişinin durduğu, fotoğraf çektiği bu yolun böyle hüzünlü bir öyküsü var.
Ayrıca Akçapınar'ın tostçusu meşhur, buralardan geçiyorsanız hem bu yolu görün hem bir tost yiyin derim 😁 
Muğla - Nazar Pastanesi 
İzmir yolculuğumuz başladı bu arada. Yeğenim Muğla'daydı, sabah erkenden çıkıp onu Muğla'dan aldık. Kahvaltımızı Muğla'nın meşhur pastanelerinden Nazar Pastanesi'nde yapıp yola koyulduk.
Aydın - Çine Barajı
Arabayı ben kullanıyorum. Arabayı benim kullanmam yolda gördüğümüz her güzel yerde duracağımız anlamına geliyor. Dura dura, seyrede seyrede ve yiye yiye gidiyoruz 😃 Burası Çine Baraj Gölü. Çine'nin bir de çöp şiş ve köftecileri meşhur ama daha sabah. Öğlen olsa affetmezdik.
İzmir / Konak Pier AVM
Ve güzel İzmir'deyiz. Burası Konak Pier AVM. Çok seviyorum burayı.
İzmir / Konak Pier AVM
İzmir / Konak Pier AVM
İzmir'i çok seviyorum. Son bir kaç yılda iş ve özel nedenlerle senede 3-4 defa gelmeye başladım. Gerçekten mükemmel ve yaşanacak şehir. Doğrusu İstanbul'dan sonra bir çok şehir bana sıcak gelmeye başladı ama İzmir bir başka.

--Devam Edecek--
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
Harika fotoğraflar paylaştığım instagram hesaplarımı takip ederseniz sevinirim;

13 yorum:

  1. :) oh bilmediğim yerler var aklımda olsuuun gezmek en güzel şey yaaa :) izmir deee temmuz ağustos sıcağı dışında en güzel şehri ülkemiziiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah birkaç sene içerisinde İzmir'de yaşamaya başlayacağım, yaz aylarında da serin yerlere kaçarım :)

      Sil
  2. İzmir'e hiç gitmedim merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok güzel bir şehir, çok seviyorum ♥

      Sil
  3. Yazı özlediğimi farkettim fotoğrafları görünce...

    YanıtlaSil
  4. Yaa ne güzel bir yazı idi,bitmesini istemedim.Bir sonraki yazılarında uzun tutmanı rica edicem ve de fotoları :) Selamlar efenim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun yazı yazıp sıkmak istemedim. Beğenmene çok sevindim ama ❤️❤️

      Sil
  5. Ne güzel manzaralar. İnşallah bize de gidip görmek nasip olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah 🙏🙏 İzmir harika bir şehir 🌞🌻

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼