3 Şubat 2018 Cumartesi

Ahmet Usta Islama Köftecisi / Kadıköy

Yemek yemek ve yeni yerler, yeni tatlar denemek benim için çok önemli. Bu yüzden mekan yorumlarına da ağırlık vereyim istiyorum. Tüm mekan yorumlarımı okumak isterseniz zomato profilimi inceleyebilirsiniz :) Zomato 24 ülkede 10.000'den fazla şehirde milyonlarca insan tarafından ''nerede, ne yemeli?" sorusuna cevap veren bir platform. Ben de vakit buldukça mekan yorumlarımı buraya eklemeye çalışıyorum.
Ahmet Usta Islama Köftecisi
50 yıldan fazla zamandır Kadıköy'de hizmet veren Ahmet Usta Islama Köftecisi'nden bahsetmek isiyorum. Islama Köfteyi daha önce tatmayanlar için biraz tarif etmem gerekirse, Adapazarı'nın yöresel lezzetlerindendir. Ekmekler biberli et (kemik) suyuna batırılır ve köftelerle birlikte ızgaralanır. Bana göre numarası ekmeğindedir 😄. İlk ıslama köftemi Adapazarı'nda yemiştim ama ekmeği sadece hafızamda kalmış. Daha sonra Ümraniye'de bulunan İmes Sanayi Sitesi'nde bir esnaf lokantasında yemiştim ve o çok güzeldi diye hatırlıyorum. Ahmet Usta Islama Köftecisi'nin ününü çok duyunca Kadıköy'de de sürekli karşıma çıkınca denemek istedim.

Burası aslında tam bir esna lokantası. Tabağın altında gördüğünüz müşterilerin masaya bıraktığı notlar. 1 porsiyon ıslama köfte bu şekilde. Çok açsanız doymayabilirsiniz. Köfteler ufak ama lezzetli. Ekmeği ise çok lezzetli. Doymazsanız ekstra ekmek isteyebiliyorsunuz. İsterseniz köfte+piyaz+içecek olarak çeşitli menüleri var, bunlardan seçebilirsiniz. Servis hızlı. Köftenin haricinde sulu yemek çeşitleri de mevcut. 
1 porsiyon köfte -yanlış hatırlamıyorsam- 17.50 TL idi.
07:00 - 21:00 saatleri arası açık. Alkol yok. Paket servisi var ve yemek kartları kartları geçiyor. Yerleri tam çarşı içerisinde, dolayısı ile otoparkı maalesef yok.

Adres Caferağa Mahallesi, Yasa Caddesi, No 11/A, Kadıköy, İstanbul

Telefon : 0216 3387815 - 0216 3493751


15 yorum:

  1. ah caferağada he buna hemen gideyim, of köfteciyim yiaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rıhtıma yakın Deepcim, yeri çok kolay :) Köfteciyiz<3

      Sil
  2. çok severim, yolum pek düşmüyor, fatihteyim ben ama merak ettim bu güzel lezzetleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yolun düşerse artık, sizin oralarda da başka güzel lezzetler vardır :)

      Sil
  3. Ya gittiğimde mutlaka bakmalıyım enfes görünüyor

    YanıtlaSil
  4. Sen buraya yazacak kadar beğendiğine göre denemeli ilk fırsatta ♥

    YanıtlaSil
  5. wow such a beautifull post dear,this post is surely making me hungry..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi Sophi,
      Welcome to the blog :) I have reviewed your website, there are many beautiful things.

      Sil
  6. Zomato'da bir ara ben de yazıyordum ama paylaşım yapmayı unutmuşum.Şimdi yazını okuyunca aklıma geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskisi kadar aktif kullanmasam da Zomato'da yorum yazmayı seviyorum ♥

      Sil
  7. Sen yaptın sandım ta bir ev yemeği harika görünüyor .Orada yaşayanlar şanslı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde de yapılabilir sanki ama dışarıda yemek daha kolay :)

      Sil
  8. Çok lezzetli görünüyor, fiyatı da uygunmuş :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼