26 Temmuz 2016 Salı

Dr Scheller Argan Oil & Amaranth Anti-Wrinkle Care Day (Kırışıklık ve Yaşlanma Karşıtı Gündüz Bakım Kremi)

Dr Scheller Argan Oil & Amaranth Anti-Wrinkle Care Day
Dr Scheller Kırışıklık ve Yaşlanma Karşıtı Gündüz Bakım Kremi
Son dönemlerin popüler yağı Argan. İlk olarak saç bakım ürünü olarak hayatımıza giren (en azından benim ilk başlangıcım saç bakım ürünleri ile oldu) argan yağı cilt ve vücut bakım ürünlerinde de kullanılmaya başlandı. Dr Scheller Kırışıklık ve Yaşlanma Karşıtı Gündüz Bakım Kremi içerdiği  fas argan yağı ve amaranth çekirdeği ile silikon, mineral yağlar, sentetik renklendirici ve paraben içermemesi ile dikkat çeken bir nemlendirici. 
Dr Scheller doğallıktan vazgeçemeyenler için, %100 organik sertikalı, saf ve doğal ürünleri olan Alman kökenli bir cilt bakım markası. Ürünlerine online dermokozmetik sitelerinden ulaşabiliyoruz, online alıverişi sevmeyenler Watsons'dan bu markanın ürünlerine ulaşabiliyorlar.

 Fas argan yağını biliyoruz da bu amaranth nedir?
Amaranth benim de adını bu kremle duyduğum bir bitki. Son dönemlerin chia, kinoa gibi geniş alanlarda faydası olan akıllı bitkilerden. Protein ve lif içeriyor, ayrıca kilo vermeye yardımcı, kanser, diyabet ve kalp rahatsızlıkları gibi bir çok hastalığa da faydalı. Amaranth çekirdeği de cildin elastikiyetini arttırıp çizgi ve kırışıkların oluşmasını önlüyormuş.
Dr Scheller Argan Oil & Amaranth Anti-Wrinkle Care Day cam kavanozda. Böylesine doğal bir ürünün cam kavanozda olması güzel. Ama kavanozlardan da ürünü parmakla alması kötü oluyor. Kavanoz tipi ürünlere karton ambalajlara spatula ekleseler çok iyi olacak sanki. Kırışıklıkları %15 azaltma gibi bir vaadi var fakat benim bir kaç ifade çizgisi dışında oluşmuş derin kırışıklığım olmadığı için bu açıdan test edemedim. Ama bu süreç de yeni bir kırışıklık da olmadı tabi ama ifade çizgilerim de aynı yerde duruyor :) . Limonlu bir kokusu var, zaman zaman bu koku bana çok ağır geldi. Sanki biraz fazla kokulu gibi. Yapısı kıvamlı, diğer kullandığım kremlere göre bir kaç tık daha katı kıvamı. Buna rağmen kolayca sürülüyor ve cilt tarafından hemen emiliyor. Kısa bir süre içerisinde cilt makyaj yapmaya uygun hale geliyor. 
Cildim son dönemlerde karma ama nemsiz. Kullandığım sürece verdiği nem bana yeterli geldi. Aknelenmeye müsait bir cildim var, açıkçası kırışıklık karşıtı ürünleri biraz korkarak kullanıyorum bu yüzden. Fakat kullandığım sürece herhangi bir alerji veya akne prolemi yaşamadım. Ayrıca yağlanma da yapmadı. Yine de ben kış ve ilk bahar aylarında kullandım, bana göre yaz aylarında kullanımı uygun değil. 
Genellikle 100 TL civarı satılan bu kremi indirimler takip edilerek daha uyguna almak mümkün.

Siz Dr Scheller ürünlerini biliyor musunuz ya da denediniz mi?

10 yorum:

  1. Bu markayı görmemiştim cnm bakacagim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de diğer ürünlerine bakacağım canım ♥

      Sil
  2. Dr.Scheller ürünlerini bilmiyordum, ama sizin anlatımınızla çok ilgimi çekti, Watsons'larda oluşu da çok güzel, ihtiyacım olduğunda denemek isterim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temi içerikli kozmetik seviyorsan mutlaka bir bak derim. Sevgiler :)

      Sil
  3. Scheller ürünlerini merak ediyorum ancak elimdekileri bitirip deneme fırsatı bulamıyorum canım.Güle güle kullan,mutlulukla ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle oluyor canım, denemek istediğimiz çok marka var ama sıra gelmiyor. Teşekkürler canım benim ♥

      Sil
  4. bu markayı denemeyi istiyorum ama elimde bir kaç gece kremi kullanılmayı bekliyor onlar bitince şans vermek istiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım dener ve seversin canım <3 O sırasını bekleyenler hiç bitmiyor.

      Sil
  5. güle güle kullanın markayı ilk kez duydum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle temiz içerikli ürün severlerin iyi bildiği bir marka aslında. Watsonslarda da satılıyor. Teşekkürler :)

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼