19 Temmuz 2019 Cuma

#sevdailegeziyorum Ada Vapuru Kalkıyor!

Bostancı
Dışarıda geç yapılan bir kahvaltı sonrasında acaba Adalar'a mı gitsek derken kendimizi Ada Vapurunda bulduk.

Bostancı
Artık demir alma vakti gelmişse bu limandan....




Bostancı
Martılarla birlikte gidiyoruz.


Büyükada
Ada denilince aklınıza hangi ada geliyor? Benim Büyükada.
Büyükada'dayız!

Büyükada
Ada sokakları... İstanbul'da ama İstanbul'da değilmiş gibi.

Büyükada
Masallardan fırlamış gibi.

Büyükada
Kamuflaj :)

Büyükada

Büyükada
Ada denilince aklıma gelen ilk şeylerden; ada dondurması. Nefis!

Burgazada
Bu seferde hadi Burgazada'ya geçelim diyoruz. Yine martılarla yolculuk yapıyoruz.

Burgazada
Ada sahillerinde bekliyorum

Burgazada
Burgazada Prens adalarının büyüklük olarak üçüncüsü. Büyükada ve Heybeliada kalabalık oluyor Burgazada bu iki adanın yanında oldukça sakin.

Burgazada

Burgazada
Aslında Burgazada kilise, manastırlar, Sait Faik müzesi ve Kalpazankaya'nın yemekleri ve günbatımı ile ünlü. Ama biz bu seferlik öyle bir turluyoruz. 

Burgazada

Burgazada

Burgazada
Yine martılarla dönüş yolundayız. 

Burgazada
🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈
Harika fotoğraflar paylaştığım instagram hesaplarımı takip ederseniz sevinirim;

10 yorum:

  1. Ne güzel, ben de gideceğim yakında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gidebildiniz mi? Ada süper ama çok sıcak bu aralar, biraz serin olunca daha keyifle dolaşılıyor.

      Sil
  2. en son geçen yaz kınalı'ya gitmiştim.. özlemişim ada havasını..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ada havası özleniliyor gerçekten de Ben senede birkaç kez gitmeye çalışıyorum.

      Sil
  3. öğrenciyken gitmiştim adalara hayran kalmıştım iyi ki de gitmişim bir daha nasip olmadı herkes 15 tatilde aşırı kalabalık oluyor sakın gitmeyin diye gözümüzü korkutuyor....resimler harika teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazın da kalabalık, yapacak bir şey yok. Uygun olduğunuz an gidin, sonra kalıyor. Çok teşekkürler yorum için. Sevgiler :)

      Sil
  4. Epeydir planlarımız arasında aslında, adalara gidip birkaç gün kalmak ama İstanbul'a hep iş için gelip zamanla yarışınca eğlenmek için pek vakit kalmıyor Sevda'cım, çok şanslısın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla dışı sizi içi bizi yakar. Trafik yüzünden çok yakın yerlere bile senede 1-2 defa gidebiliyoruz. Adalar'a özel plan yapmak şart :)

      Sil
  5. Bir kez gitmiştim tekrar gitmedim, ben çok gezmiyorum sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alışkanlık ve zevk meselesi. Başka zevk aldığın şeyleri yapıyorsundur. Ben de gezmeden duramam. 3 gün gezmeyeyim 4. gün bir yere gitmem lazım :)

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼