20 Haziran 2019 Perşembe

#sevdailegeziyorum Eminönü'ne Gidiyoruz

Merhaba Arkadaşlar!
Uzun zaman sonra bir gezi yazısı yazmak istedim. Fotoğrafçılığa başladığımdan beri arşivimi manzara fotoğrafları doldurmaya başladı. #sevdailegeziyorum benim instagramda seyahat paylaşımlarım için kullandığım etiketim. Burada da gezi / seyahat yazılarım bu başlıkta olsun istedim.

Kadıköy-Eminönü vapuru

Kürkçü Han'a ip almaya gidiyoruz. Kadıköy-Eminönü vapurundayız.



Kadıköy-Eminönü vapuru

Bir İstanbul klişesi fotoğrafı. Vapur, simit karşımda da Haydarpaşa. 

Kadıköy-Eminönü vapuru

Kadıköy-Eminönü vapuru

Hareket ettik. Kadıköy'ü arkamızda bıraktık. 

Kadıköy-Eminönü vapuru
 Vapur yolculuğu dediğin martıların eşliğinde olur. 
Kadıköy-Eminönü vapuru
 Galata Kulesi'ni selamladık. 
Sirkeci


Sirkeci


Sirkeci Büyük Postane
 Bu binayı çok seviyorum. Sirkeci Büyük Postane PTT Müzesi binasının yapımına 1905 yılında başlanılmış ve 1909 yılında tamamlanmıştır. Postanenin yapımı Mimar Vedat Tek tarafından gerçekleştirilmiştir. PTT Müzesi'de bu binanın içerisindedir.
Rumeli Çikolatacısı
 Rumeli Çikolatacısı'nda kahve ve tatlı molası. Tatlı tam instagramlık 😎
Eminönü-Kadıköy Vapuru
 Vapurdan gün batımı manzaraları
Eminönü-Kadıköy Vapuru

Eminönü-Kadıköy Vapuru

Eminönü-Kadıköy Vapuru

Eminönü-Kadıköy Vapuru
 Tarihi yarımada
Eminönü-Kadıköy Vapuru
Ve sonunda Kadıköy. Bir sonraki turumuzda görüşmek üzere.
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Harika fotoğraflar paylaştığım instagram hesaplarımı takip ederseniz sevinirim;

14 yorum:

  1. Fotoğraflar gerçekten çok güzel paylaştığınız için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Beğenmenize çok sevindim, teşekkür ederim 😊

    YanıtlaSil
  3. Off şimdi orda olmak vardı. Fotoğraflar harika çıkmış
    Azda olsa hasret giderdim❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Beğenmene sevindim 💕

      Sil
  4. sevindiim ivit fotiler güzel, ay magnoliaaa bayılırıım. ama blogunu unutmağğğğ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her gün olmasa da ara ara yazarım artık. Çok teşekkür ederim 🎉🌹

      Sil
  5. eminönü sevdigim yerlerdendir, uzun zamandır gitmedim orda olmak istedim :)

    YanıtlaSil
  6. Güzel İstanbul' un güzel fotoları:)

    YanıtlaSil
  7. İstanbul simidinin tanı bir başka be
    https://www.blogemircan.com Kişisel blogumu ziyaret edebilirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, en güzeli İstanbul simidi 👍

      Sil
  8. Fotoğraflar birbirinden güzel baktıkça içim açıldı :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼