26 Ağustos 2016 Cuma

Mediwel Dudak Bakım Kremi

Dudakları kuru olup, yaz kış nemlendirmeye ihtiyaç duyanların yanından ayırmadığı ürünlerden biri de lip balmlar. Yanlarından ayırmadıkları gibi her yeni ürünü acaba daha iyi midir diye çabucak da denerler. Minnak ambalajı ve çeşitleri ile son dönemlerin popüler ürünlerinden biri de Mediwel Dudak Bakım Kremleri.  Mediwel Dudak Bakım Kremi nin vaatleri şöyle;  özel bitkisel içerikli formülü ile çatlamış ve yıpranmış dudaklarınıza sağlıklı bir görünüm kazandırır. Her mevsim bakıma ve korumaya muhtaç olan dudaklarınızı yazın güneşin yakıcı etkisinden, kışın ise soğuğun yıpratıcı etkisinden özenle korur. 
İçeriğinde shea yağı, e vitamini, beeswax, tatlı badem yağı, aloe vera yağı, aynı safa çiçeği yağı, Kakao çekirdeği yağı, zeytin yağı, sarı kantaron yağı ve daha sayamadığım bir kaç yağ daha bulunuyor. Hepsi de çatlaklar hatta daha ağır vakalar için iyileştirici etkiye sahip, nemlendiren yağlar. Kavun, muz, çilek ve tutti frutti olmak üzere 4 çeşidi var. 

Kış aylarında denemeye başlamıştım yaz aylarında özellikle de plaja giderken çantama atıp denize, havuza girip çıktıkça da tazeliyorum. Minik ambalajları çok sevimli, ayrıca çanta da taşımak için uygun. Dayanıklı ve sağlam bir ambalajı var. Tek kusuru parmakla uygulanması. Renkli değiller, şeffaf bir görünümü var. Hafif parlaklık veriyor dudağa. Aşırı kuruluk yaşamıyorum bu yüzden ben nemlendirmesini iyi buldum.
Kokuları harika (tadları da :D) Ben en çok muz ve tutti fruttiyi sevdim. Çilek ve kavun da güzel kokuyor tabi.
Instagram da Mediwel Dudak Bakım Kremleri ni paylaştıkça nereden bulunabileceği soruluyor. Ben sürekli gittiğim mahalle eczanelerinde bütün çeşitlerini görüyorum. İnternetten de alınabilir. 
Siz Mediwel Dudak Bakım Kremleri ni denediniz mi? En beğendiğiniz hangisi oldu?

***Basın ürünüdür, objektif yorumlarımı içerir. Mediwell'e hediyesi için teşekkür ederim.

6 yorum:

  1. Çilek aromalı olanı hiç beğenmedim tutti frutti en iyisi bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç beğenmedim diyemem de aralarında en az sevdiğim çilek. Tutti Frutti benim de en sevdiğim <3

      Sil
  2. Çok şirin bunlar! Denemedim ama muhtemelen benim de favorim muz olurdu :) Güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muz da güzel ama tutti fruttisi harika. Teşekkürler canım ♥

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼