22 Eylül 2015 Salı

Evinal Problemli Ciltler İçin Derin Temizleme Losyonu

Evinal Problemli Ciltler İçin Derin Temizleme Losyonu ile ilgili yorumlarıma geçmeden önce Evinal markasından ve S&M Kozmetikten bahsetmek istiyorum biraz. Evinal Rus Menşeili bir firma ve ağırlıklı olarak plasenta özü içeren saç ve cilt bakım ürünleri üretiyorlar. Ürünlerinde kullandıkları plasenta özü insan plasentasındaki proteinler ve amino asitlerin kullanarak biosentez yöntemiyle elde ediliyor. Bu proteinler insan plasentasında bulunan proteinlerin kopyasıdır. Bu biyosentetik proteinler insan üzerinde yan etki yaratmadığı gibi insan hücrelerine zarar vermezler aksine hücreleri yenileme, besleme ve eski hücrelerde yaşlanmayı geciktirici etki göstermektedirler. Siz daha önce plasenta özlü ürünler kullandınız mı bilmiyorum, ben sadece deneme amaçlı 1-2seferlik bir şampuan kullanmıştım daha önce. Şimdi bahsedeceğim Evinal Problemli Ciltler İçin Derin Temizleme Losyonu firmanın nadir plasenta özü bulunmayan ürünlerinden.

Evinal Problemli Ciltler İçin Derin Temizleme Losyonu akneli, problemli ciltler için derin temizleme losyonu olarak geçen bir ürün. Ama ben tonik olarak kullanıyorum. Konik ve şeffaf bir şişe de renksiz, su görünümünde bir losyon. Hafif ve güzel bir kokusu var ama koku sevmeyenler için bir eksi parfümlü olması. İçinde salisilik ve glukolik asit var. İki etken maddede akneli cilt temizliğinde kullanılan temizleme, soyma, akneli cildi yatıştırma özelliği olan etken maddeler. Bazı temizleme jelleri ve toniklerde bu etken maddelerin fazlalığından sanırım kullanıldığında yüzü hafifçe yakıyor ya, bu losyonda böyle bir şey yaşamadım. Aksine cildi ferahlatıyor, rahatlatıyor. 
Temizleme losyonu olarak önerilmiş ama ben cildimi temizleme suyu ile temizleyip, cildime uygun bir jel ile yıkadıktan sonra tonik olarak kullandım bu losyonu. Ayrıca biraz bereketsiz, temizleme için kullansam şu an çoktan bitmişti. Kıvamı olmadığından su gibi gidiyor :) Gözenekleri temizleyip küçültme vaadi var ama hem açıkçası gözenek küçültme vaadi olan çok ürün kullandım bu vaatlere pek inanmıyorum, hem de yarısından fazla kullandığım halde henüz böyle bir etkiyi gözlemlemedim. Yine de henüz yarısındayım bu şişenin, henüz erken olabilir bu yorum için. İlk kullandığım günlerde yüzümü biraz akneler bastı o yüzden losyondan şüphelendim. Fakat ilerleyen günlerde cildimde hiç akne kalmadı, cildim yatıştı. Kızarıklıklarım geçti. Temizleme ve soyucu etkisini beğendim. 
İçerik konusunda ise beni hiç mutlu etmedi maalesef. Ayrıca 150 ml. küçük şişesi ve su gibi kıvamı ile biraz bereketsiz. Bu iki negatif özeliğin dışında çok beğendiğim bir losyon oldu. 
Bu losyonun normal satış fiyatı 50.00TL. Şu an indirimde 34,75TL. Bu losyonla ilgili olarak daha detaylı bilgi için http://www.smkozmetik.com/evinal-akne-problemli-ciltler-icin-losyon

2 yorum:

  1. Canım merhaba iyi bayramlar dilerim...ben de bloğuma bekliyorum rnkync.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼