25 Nisan 2015 Cumartesi

Koi Tokyo Sakura Nemlendirici

Koi Tokyo ürünlerinden Green Tea Temizleme Jelini ve Sakura Tonik'i daha önce yazmıştım. Bu markadan diğer bir kullandığım ürün de Sakura Nemlendirici oldu.
Bu ürünün vaatleri şöyle; ''Hafif dokulu nemlendirici krem... Cildinizi nazikçe nemlendirin, kiraz yaprağı özleriyle kolajen üretimini destekleyerek cildinizin dokusunu yenileyin.''
Bu nemlendirici dış yüzeyini kaplayan bir jelatinle geliyor. İçerik bilgileri jelatinin üzerinde yazıyormuş, farketmeden jelatini çıkarıp atınca içerik bilgileri de gitmiş oldu.
Sakura serisi hassas ciltler için. Ben özellikle bütün Koi Tokyo ürünlerini aynı anda kullanmaya dikkat ettim. İlk sürdüğümde biraz yapış yapış his veren bir nemlendirici. Cildi yumuşacık yapıyor. Karma ciltler için yeterli nem veriyor, yağlanma yapmıyor.  İçeriğini bilmesem de temiz içerikli olduğunu düşünürken toniğin içeriğinin çok temiz olmadığını gördüğüm için biraz hayal kırıklığına uğramıştım. Nemlendiricinin de temiz içerikli olmadığını sanıyorum. 
*Basın ürünüdür. Objektif yorumlarımı içerir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼