16 Haziran 2017 Cuma

Bugün Ne Pişirsem?


Benim gibi bir çok kadının hemen her gün ortak bir sorusu var; ''Bugün ne pişirsem?''  ya da ''Akşama ne yemek yapsam?'' Evde ki malzemeler düşünülür, dünden kalan bir yemek varsa düşünülür, ev halkının sevip sevmeyeceği düşünülür, karar vermek zorlaşır. Bazen de değişik bir yemek, daha önce bir yerlerde yenilip akılda kalmış bir tatlı denenmek istenir. İşte böyle durumlarda benim yardımıma lezzet.com.tr yetişiyor.

Ramazan ayı boyunca 17 saati bulan açlık süresini de düşününce ''Bugün ne pişirsem?''  ya da ''Akşama ne yemek yapsam?'' sorusu kara kara düşündürtüyor. Uzun süre aç kalan hane halkının hem gözüne hem midesine hitap edebilecek sofralar kurmak, sevdikleri yemekleri, tatlıları yapmak, her gün bunun yanına ne gider diye düşünmek her ne kadar zor olsa da ben lezzet.com.tr'nin iftar menüleri sayesinde işimi kolaylaştırıyorum. Çorbadan et yemeklerine, pilavdan tatlıya, salatadan hamur işlerine bir çok seçenek bulunduğu için 'Akşama ne yemek yapsam?'' diye kara kara düşünme kısımını atlatıyorum.  



Bugün ne yemek yapacağına henüz karar veremeyenler için lezzet.com.tr'nin iftar menülerinden aldığım tariflerle kendi  menümü oluşturdum, belki sizlere de fikir olur. Ana yemek olarak görsel de gördüğünüz terbiyeli köfte ilk bulduğum tarifti. Çorba, pilav ve tatlıyı terbiyeli köfteye göre oluşturdum. Bu akşamın iftar menüsü şöyle;
-Domates Çorbası
-Terbiyeli Köfte
-Mercimekli Bulgur Pilavı
-Maydanozlu Közlenmiş Biber
-Kemal Paşa Tatlısı

Listede ki bütün yemeklerin tariflerini lezzet.com.tr'nin iftar menülerinde bulabilirsiniz.

Şimdiden hayırlı iftarlar, afiyet olsun.

2 yorum:

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)