18 Mart 2017 Cumartesi

Alışverişler; Migros, Gratis

Gratis'ten Gosh Good Bye Wrinkles nemlendirici ile Loreal Color Riche 640 Erotique Ruju aldım. Nemlendirici Anneme ruj bana ✌ 
Migros'tan Dessert Essence Gentle Facial Scrub, Dax Mixup Sulphur ve Garnier Kusursuz Temizleme Suyunun küçük boyunu aldım. Desert Essence Peelingi ve Dax Mixup'ı daha önce kozmetik blogumda yazmıştım. Kullandığım henüz bitmemişti ama Marmaris'te unuttuğum için yenisini aldım. Garnier Temizleme Suyu'nu da seyahat çantam için aldım.  
Chiaya taktım. Ben düzenli olarak tüketiyorum. (En az hafta da 3 kere ) Chia Tohumundan daha önce yaşam blogumda bahsetmiştim. Destek gıda olarak tüketilmesinde fayda var. Kuru Börülce de yine sağlıklı beslenme açısından sevdiklerimden. Ben genellikle yeşil salataları haşlanmış bakliyatlarla tüketiyorum. Doyurucu ve lezzetli oluyor. 
Bir alışveriş günlüğünün daha sonuna geldik👯👯. Siz son zamanlarda neler aldınız?

5 yorum:

  1. ürünleri güle güle kullan, chia ve börülce için ise şimdiden afiyet olsun :) chiayı ben de seviyorum, kuru börülceyi ise denemedim, lezzetlidir mutlaka, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ☺ Kuru börülce de çok lezzetlidir tavsiye ederim <3

      Sil
  2. Güle güle kullan, afiyetle de ye :) Chiayı hala denemedim. Salata, tatlı, yoğurt herşeyle de tüketiliyor gördüğüm kadarıyla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Chiayı ben sevdim, genelde tek tip tüketiyorum, tatlı olarak ☺ Tavsiye ederim ♥

      Sil
  3. Migrosta böyle bir yüz scrubu olduğunu bilmiyordum, oldukça merak ettim, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)