21 Mart 2017 Salı

Alışverişler; Cosmo Home, Zambo Çikolata, Golden Rose Store

Cosmo Home'dan Note alışverişim. Note Intense Look Göz Kalemini daha önce makyaj blogumda yazmıştım. Kalıılığını ve siyahlığını beğenince tekrar aldım. Note Kozmetik ojelerini de daha önce blogumda yazmıştım, çok severek kullanıyorum. 


Beyoğlu'na gidince Beyoğlu çikolatası almadan dönülmez. Genelde Elit'ten alıyordum bu sefer Zambo Çikolata'yı tercih ettim. Sizce hangisi?
Golden Rose Store alışverişim. Golden Rose'un bu 2 serisi harika.

7 yorum:

  1. golden rose rujların çok harika gözüküyor buradan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, ben de çok beğendim renklerini ♥

      Sil
  2. hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. o Beyoğlu çikolataları ne kadar tatlı öyle ama :-))

    YanıtlaSil
  4. Beyoğlu çikolatalarını çok severim ben de Zambo denemedim ama Elit'i beğeniyorum, afiyet olsun :) diğer ürünlerin de şahane güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)