14 Ocak 2017 Cumartesi

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #162 ~Çamlıca~

Çamlıca'dan gün batımı manzarası eşliğinde 2017 planlarımı anlatıyorum 😌
Üst üste 2 gün Çamlıca'ya çıkınca paylaşacak bir sürü fotoğraf oldu. O kadar güzel fotoğraflar ki yayınlamadan da edemedim. 
Yeni makinamla fotoğraf turları 


2017 yapılacaklar listemde fotoğrafçılık kursuna gitmek de var.  
2017 planlarımda dikişten pastacılığa bir çok kursa gitmek var. Sene sonunda sadece 1 kursun yanına 👌 işareti koymam inşallah :)) 
Daha çok okumak, daha çok gezmek 2017 planlarım arasında. 2016 gezme açısından fena değildi ama kitap konusunda sınıfta kaldım :(( 

Örgü, çarpı işi gibi hobilere de daha çok vakit ayırabilsem keşke. Ama hobilere vakit ayırınca da başka şeyler yarım kalıyor. 

Şu güzelim manzara fotoğraflarının altına neler yazdım :) 

2017de bir de zaman yönetimi konusunda kendimi geliştirmek istiyorum. Çünkü gerçekten zamanı hiç yönetemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)