13 Ocak 2017 Cuma

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #161 ~Çamlıca~

Müsaitseniz biraz içimi dökmek isterim 😅
Çamlıca'dan fotoğraf paylaşmaya doyamıyordu 😖

Geçiş izni bekleyen gemiler beni korkutmuştur hep. Nedenini bilmiyorum ama bakmayı sevmiyorum. Sanırım filmlerde gördüğüm savaş sahnelerine benziyor ve endişe veriyor. 😐


Çamlıca da bir kasım günü saat beş civarı güneşin yeni söndüğü 
karanlığın henüz yenicek mavisinden uçtuğu dem zaman 
ilerledikçe saat ibresi kalabalıklaşır Çamlıca tepesi 
Boğaza karşı oturup bir bardak sıcak çay tam da yeri 

acıktınız mı bir gözleme sıcağından
yanında bir de ayran lezzet cabası 
ve cennetten bir ırmak akıyorken
sayısız boğaz güzelliğin manzarası
cazibelendirir cazibesiz bakışları 
işte o an insanlar yaşadıklarını var oldukları anlamlarda buluverir

Çamlıca dan İstanbul’a gezinti yaparsınız en geniş açısıyla 
eskiye özleminiz yenilenir yaşadıkça 
ne acılar ne yükler taşımıştır kim bilir
ne mutluluklara şahit olmuşdur zirvesi kim bilir 

Çamlıca dan İstanbul’a (B)akış / Gülay GÖKTÜRK

Buraların daha sakin, daha yeşil olduğu zamanları bilirim. Trafiğin olmadığı zamanları. Bir gün İstanbul'dan gidersem sanırım hep eski hali ile hatırlayacağım.

Bu şehir çok güzel ama çok zor. Ve ben sanırım artık İstanbul'da yaşamak istemiyorum.

Şu manzaraya bakınca her şeyi unutabilirim. Sonra eve dönerken trafik yüzünden kaldığım yol beni kendime getiriyor 😁


Bu şehri çok seven, elinden geldiğince her köşesini görmeye çalışan biri olarak söylüyorum, imkanı olan İstanbul'dan arkasına bile bakmadan kaçsın. 😁

2017 dileğim, bu sene Ege'de bir yerlere taşınmak 🙇🙇 Bunlar da belki son İstanbul turlarımdır 🙇

2 yorum:

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)