11 Ocak 2017 Çarşamba

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #160 ~Çamlıca~

Çamlıca turuna devam. Bir önce ki Benim Gözümden / Son Zamanlarda postum da Çamlıca ile ilgili bilgiler paylaşmıştım.

Çamlıca özellikle lise yıllarımda okuluma yakın olması sebebi ile arkadaşlarımla sıklıkla geldiğimiz bir yerdi. Yine evimize yakın olması nedeni ile de bir tatlı huzur almak için ailecek de sık sık geliyoruz. 

Şehir dışından gelen misafirlerimizle İstanbul turuna ilk başladığımız yer genellikle Çamlıca oluyor.


Çamlıca'dan köprü manzaraları. Burada manzara harika 😍

Panoramik manzara, 2. köprüden Adalar'a kadar İstanbul kanatlarınızın altında 😎

Güneş batarken gri olan İstanbul turuncuya boyanıyor 😏


Burada İBB'nin Sosyal Tesisleri var. İsterseniz restaurant bölümünde kahvaltı edebilir ya da yemek yiyebilirsiniz. Ayrıca çay, kahve içip tatlı yiyebileceğiniz bir kafe de  mevcut. Ya da dışarıda ki büfe tarzı yerden çayınızı, gözlemenizi alıp hava da güzelse dışarda oturabilirsiniz. Her zevke, bütçeye göre bir seçenek mevcut. Bana kalırsa illa dışarda yemek yiyeceksem başka bir yerde yemeğimi yedikten sonra açık hava da çay-kahve keyfi yapmak için buraya geçmeyi tercih ediyorum.

Burada piknik alanları da mevcut. Piknik alanları tam olarak manzaralı olmasa da deniz gören yerler mevcut. 

Boğazda geçiş sırası / izni bekleyen gemiler

Otobana, köprü bağlantı yollarına yakınlığı nedeni ile araba ile çok kolay gelebilirsiniz Çamlıca'ya. Kadıköy ve Üsküdar'dan toplu taşıma ile ulaşmak da kolay ama 10 dk kadar yokuşlu bir yol çıkmayı göze almak gerekiyor.😐

6 yorum:

  1. kar yağdığı günlerden foto bekliyorum kim bilir ne güzel manzaralar yakalamışsındır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kar yağdığında çok hastaydım evden dışarı pek çıkamadım o yüzden de çekemedim :(

      Sil
  2. Fotoğraflardaki renklerin uyumu çok hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, beğenmenize sevindim :)

      Sil
  3. Üniversite yıllarında uğradığımız mekanlardan biriydi. İstanbul'a her geldiğimizde yine gideriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı yerler bağımlılık yapıyor mutlaka tekrar tekrar görmek istiyor insan

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)