6 Ocak 2017 Cuma

Alışverişler; Karaca, Flormar v.s.

Evime yakın bir yerde Pleksi Reklam tabelası görünce hemen gidip fotoğraf gösterip fırçalık yapıp yapamayacaklarını sordum. Öyle olsun böyle olsun diye konuşurken iş yerleri için dilek / şikayet kutusu olarak tasarlanan bu kutuyu gösterdiler. Araya bir bölme ekletip bir de kapak uydurtup hemen alıp çıktım. Fiyatı 30 TL. Benim gibi sıcak alışverişi seven, kafayı taktığını hemen alıp kullanmak isteyenler böyle bir şey arıyorsa semtlerindeki reklamcılara bir baksınlar derim.


Bambu servis ürünlerine taktım. Daha önce Esse'den Bambum'un servislerini almıştım. Bu gitar şeklinde ki kesme tahtasını Karaca indiriminden 9TL gibi bir fiyata aldım. Arkada ki araba da A101'den :)

Flormar alışverişi. Oje almadan duramayanlardanım.

8 yorum:

  1. Evet ya bizim hastanedeki dilek şikayet kutularına benziyor ama fikir çok iyi :)

    YanıtlaSil
  2. ojelerin rengi tam benlik :) güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  3. gitar şeklindeki kesme tahtası çok güzelmiş, fiyatı da çok uygun, iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, indirimler sağolsun :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)