26 Aralık 2016 Pazartesi

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #155

Bir vapur günü daha.... Üsküdar'dan Beşiktaş'a geçiyoruz.

Bir sürü martı fotoğrafı çektim.


Hava kendinden gri filtreli... Böyle havaları hiç sevmiyorum. Kış ayını da hiç sevmiyorum.

Özgürlük :)


Maçka Demokrasi Parkındayız. Bu fotoğrafı instagramdan yayınladığımda yurtdışı / İtalya sandık gibi yorumlar almıştı. 
Maçka Demokrasi Parkıİstanbul'da, Kadırgalar Vadisi'nde (Harbiye Kongre Vadisi) üzerine kurulu parktır. DolmabahçeMaçkaNişantaşı ve Harbiye arasındaki geniş bir alanı kaplar.  Bitki örtüsü bakımından zengin parklardan biridir. Parkta IhlamurKavakGürgenKestaneMeşeAkasyaÇınarŞimşirKızılağaçCeviz ve Dışbudak ağaçlarının dışında yüzlerce çeşit bitki bulunur. (Kaynak: Vikipedi)

Maçka Demokrasi Parkı'na geliş amacımız. Uzun zamandır parkın içerisinde bulunan Maçka-Taşkışla teleferiğini denemek istiyordum. 

11 Nisan 1993 tarihinde açılan teleferik hattı Taksim-Taşkışla ile Maçka arasında hizmet vermektedir. Hat, Taksim ile Maçka arasındaki iletişimi kolaylaştırmakta, özellikle İstanbul Teknik Üniversitesi'nin iki kampüsünü birleştirerek üniversite öğrenci ve personeli için kolaylık sağlamaktadır. Hatın büyük kısmı Maçka Demokrasi Parkı üzerinden geçmektedir. (Kaynak: Vikipedi)

Kısa bir teleferik hattı. 5 dk falan sürüyor. Yine de denemek, görmek, bilmek lazım.

Akaretler Yokuşu

8 yorum:

  1. Martilari senin gozunden gormek de güzel. Istanbull ozledim senii 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm beğenmene sevindim 💕

      Sil
  2. Teleferik hattını google maps'te yer ararken çok yeni farkettim bende.Bir gidip görmek lazım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazla bilinmiyor canım, kesinlikle görülmeli 👀😘

      Sil
  3. Ne güzel fotolar ve martılar :)

    YanıtlaSil
  4. Trafiği çıkar , ey güzel Istanbul...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Trafik, pahalılık, kalabalık, karmaşa, kaos... Çok sevsem de vazgeçmek üzereyim bu şehirden 🙏🙏

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)