19 Aralık 2016 Pazartesi

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #152

Bol bol yemeli, içmeli fotoğraflar içeren bir post geliyor;
Kış geldiyse boza içilir. Yanında da mutlaka leblebi :)
Boza demir, fosfor, niasin, sodyum, A, B1, B2 ve E vitaminleri yönünden oldukça zengindir ve enerji verir, vücut direncini arttırır. Hazmı kolaylaştırır. İçeriğindeki yağ oranı sıfıra yakındır. 

Yine Boza içiyoruz :)


Sıcak çikolata ve yanında çikolata. Artık nasıl bir tatlı krizine girmişsem. 
Horozlu tabağımı nasıl buldunuz?
Fincan kılıfımı kendim ördüm :)

Yine bir gün havaalanına gidiyorum.

Viaport AVM'deyiz

Viaport AVM
Yansımalar :)

Sultanahmet Köfteci'sinde köfte ekmek... Nefis 👌

Kahve saati

Çay saati

Türk Kahvesi zamanı 

6 yorum:

  1. Fincan kılıfı mı?Benim gibi beceriksiz insanlar bu sayede öğrenmiş oldu bunu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, deneme amaçlı örmüştüm ben de :)

      Sil
  2. Afiyet olsun sizeeeee 😊 sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. afiyet olsun :-))) köfte ekmek nefis görünüyor..

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)