15 Aralık 2016 Perşembe

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #151

Yazın pek aramasam da kış aylarında sıcak içeceklerle aram daha iyi. Yine bir gün kahve içiyorum. Yanında da çikolata tabii ki. Ritter Sport çilekli ve yoğurtlu favorim. 👌

Yine bi'gün kahve içiyorum. 💃


Türk kahvesi içmeden olmaz. ✌

Çamlıca'dan gri bir İstanbul'a baktım 🙈

Puslu, gri havaları sevenler kimler? Ben hiç sevmem 🙍


Altunizade Millet Parkı


Biraz da yürüyelim 👍

Kış ayının 1 numaralı içeceği; Salep 💕 2 numara da ise boza var. Çikolatalar ise olmazsa olmazımız.

12 yorum:

  1. İstanbul'un gri manzarası bile güzel <3

    YanıtlaSil
  2. çikolata olmazsa olmazımızdır evet :) sevgilerle...

    YanıtlaSil
  3. En sevdiğim mevsim geldiği için çok mutluyum :)) Kesinlikle salep, boza ve sıcak çikolata en bi sevdiklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben pek kış ayını sevmem ama salep ve boza sayesinde dayanıyorum :)

      Sil
  4. kahve ve çikolata en sevdiğim ikili :-))

    YanıtlaSil
  5. kahve, salep ve çikolata benim de vazgeçemediklerimden, özellikle tercihiniz olan çikolatalar benim de favorim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle çikolata iyi ki var :)

      Sil
  6. Merhaba :) Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen katıldım. Sizide bloguma beklerim www.nurundelidolublogu.tk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldiniz bloguma. İlk fırsatta iade-i ziyarete geliyorum :))

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)