22 Aralık 2016 Perşembe

Alışverişler; Lokal Mağazalar, Bim, Esse

Normalde çok trafik ve kalabalık olduğu için mümkünse yolum Ümraniye merkeze düşmesin isterim. Park yeri bulmak zor olduğundan araçla gitmek en zoru benim için. Arabayı servise verdiğim bir gün yolumun üzerindeyken biraz Ümraniye sokaklarında turladım ve çok güzel şeyler buldum. Yola English Home'da ki kelebek şeklindeki takılığı almak için çıkmıştım. Lokal bir mağazada bu takı askılığını buldum. 20TLye aldım :)
Yaptığım el işlerinde kullanmak üzere güzel bir makas arıyordum. Kartopu'nun gagalı makas olarak geçen bu makası 13-15 TL civarına satılıyor. Ben Ümraniye'de bir ipçiden 8TL'ye aldım :)



Yine uzun zamandır bu kalpli bambu tepsiden istiyordum. Takılığı aldığım mağazadan aldım.

Ümraniye sokaklarından devam. Uygun fiyata bulunca kendime bir çanta aldım. Tavuk desenli tabak ve bardak işaretlemek için kullanılan minik süsler de başka bir mağazadan. Çok keyifli bir gündü :)

Bim'e ve A101'e arada gelen Yayla Bakliyat ürünlerini gördünüz mü? Instagram da sık sık paylaşıyorum ama burada henüz yazamadım. Hepsi çok sağlıklı ve uygun fiyatlı. 
Esse indiriminden çok istediğim Bambum'ları aldım. Bu arada Esse iflas ettiği için bir çok mağazası kapandı ya da kapanıyor. Tamamen kappanmayacak sanırım ama mağaza sayısı azaltıldı. Sevdiğim bir mağazaydı, üzüldüm. 


6 yorum:

  1. O bakliyatlardan bende aldım unutmuşum iyi hatırladım güle güle kullan hepsini:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, biz çok sık tüketiyoruz bu bakliyatları :)

      Sil
  2. Esse kapanmadığını yeni ürünler getirdiğini söylüyor.Umarım öyledir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gazete de çıktı, kapanan mağazalarını da gördüm. Her mağazası kapanmıyor ama artık eskisi kadar çok mağaza olmayacak :( Benim evime yakın mağaza kapandı mesela :(

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)