13 Aralık 2016 Salı

Alışverişler; Kadıköy, Flo, Gratis

Kadıköy'de çok güzel hobi dükkanları keşfettim. Rıhtım'dan Bahariye'ye doğru çıkarken sol tarafta Evkur'un sokağında özellikle örgü, dikiş ve çarpı işi ile ilgili her yerde bulunmayan malzemeleri bulabilirsiniz. Biraz dolaşırsanız çok uygun fiyatlı şeyler yakalayabilirsiniz. Ben çarpı işi tablolarım için kasnaklar aldım. Bu kış bol bol örgü ya da çarpı işi yapacağım.


Flo'dan deneyip beğendiğim ama alıp almamakta kararsız kaldığım botu sonunda aldım. Markası Polaris.

Minik bir ihtiyaç alışverişi. 

8 yorum:

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)