23 Kasım 2016 Çarşamba

Wet N Wild Petal Pusher Far Paleti

Wet N Wild Petal Pusher Far Paleti pembe, lila, mor tonlar içeren 8  renkten oluşan bir palet. Farların üzerinde gözün hangi bölgesine sürüleceği ile ilgili ipucu da var. Plastik bir ambalaj ve aynası yok.

Bir çok kişi daha çok kahve tonları sevdiği ve mor tonları fazla renkli bulduğu için bu paletten uzak durdu. Ama ben bu renkleri seviyorum. 

Paletteki bazı renkler tozutuyor, bazılarının da pigmentasyonu düşük. Alttaki 4 rengin pigmentasyonu yüksek. 



Üstteki 4 rengin ise pigmentasyonu daha düşük. Özellikle sol üstten 2 renk pigmentasyonu en düşük olanlar. Far bazı ile kalıcılık ve pigmentasyon arttırılabilir. 
Renk tonları ve yapısı nedeni ile olmazsa olmaz bir palet değil ama mor tonlarında farları seviyorsanız Gratis indiriminden çok uygun fiyata edinmek mümkün.

☝Bu paleti bana hediye eden makyaj blogum a teşekkür ederim. ✌

8 yorum:

  1. Nasıl güzel renklermiş, standda pek pas vermemiştim ama sanırım indirimde bakacağım, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. bu da çok tatlıymış bende comfort zone paleti var güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, sen de güle güle kullan :)

      Sil
  3. ilk heves bir almıştım da öylece duruyor hediye edeceğim sanırım en sonunda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok palet / far olunca sıra gelmiyor ☺

      Sil
  4. Güle güle kullan Sevda'cım.Bu rengini denemesemde Wetn Wild paletleri çok başarılı buluyorum ben ♥

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)