6 Kasım 2016 Pazar

Note Intense Look Siyah Göz Kalemi

Note Intense Look Siyah Göz Kalemi'nin yoğun siyahlık, tüm gün kalıcılık ve suya dayanıklılık vaadi var. Ben tesadüfen bir indirim döneminde CosmoHome'da bir görevlinin tavsiyesi üzerine 9 TL gibi bir fiyata aldım. İyi ki almışım diyorum. 

Note Intense Look Siyah Göz Kalemi asansörlü bir göz kalemi. Mekanizması sağlam ve dayanıklı. Sürümü çok kolay, simsiyah bir dokusu var. Sürdükten sonra sürekli ayna kontrolü yaptıracak kalemlerden değil, kalıcılığı oldukça yüksek. Akma, bulaşma da yapmıyor.  
Normal fiyatı sanırım 15 TL. Benim gibi indirim döneminde 9 TL gibi bir fiyata almanız mümkün.

6 yorum:

  1. Bu tür ürünler çok bulaşıyor diye almayı tercih etmiyordum. Ama akma bulaşma yapmıyor dediğiniz için deneyeceğim. Teşekkür ederim :) Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok memnun kaldım, umarım dener ve seversiniz siz de :)

      Sil
  2. böyle bir kaleme çok ihtiyacım var akmıyorsa süper çünkü kömür gibi kapkara gözüküyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Defalarca denedim ve bir problemle karşılaşmadım. Rengi de simsiyah ♥

      Sil
  3. ben de farklı bir renk almıştım hakikaten güzel kalemleri var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de diğer renklerine bakacağım ilk fırsatta ☺

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)