21 Kasım 2016 Pazartesi

Nail Art'ımsı #13 ~Pastel, Rimmel, China Glaze, Essence~

Pastel 12 numara oje üzerine Rimmel Glitter Bomb 

Sanırım bu kombinasyonu çok sevdim. Burada da Pastel 12 numara oje üzerine Rimmel Glitter Bomb 

China Glaze V Oje oje üzerine Essence altın renkli pullu oje.
Bu arada bilmeyenler için söyleyeyim Nail Art'ımsı benim nail art yapmayı beceremediğimden simli pullu ojelerle yaptığım uygulamalar. Tüm paylaşımlarımı oje blogumda üstte bulunan oje sekmesine tıklayıp okuyabilirsiniz. 

8 yorum:

  1. Simli kombinasyonları bende çok seviyorum.Güzel olmuşlar.Takibe aldım blogunuzu banada beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz. Teşekkürler, geliyorum ilk fırsatta iade-i ziyarete ♥

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)