12 Kasım 2016 Cumartesi

John Frieda Frizz Ease Curl Reviver Styling Mousse (Bukle Belirginleştirici Saç Köpüğü)

John Frieda Frizz Ease Curl Reviver Styling Mousse
Yumuşak köpük dokulu bir formüle sahiptir.

Saç buklelerini ve dalgalarını belirginleştirerek, daha bakımlı, canlı bir görünüm sağlamak için bukle belirginleştirici saç köpüğüdür. 
Alkol içermeyen özel formülü ile saçta yapışkanlık ve sertlik hissi bırakmadan verilen şekli muhafaza etmek için uygulanabilir.

Elektriklenmeyi (kabarmayı) önlemek ve saça yoğun bir parlaklık sağlamak sağlayarak bakımlı bir görünüm kazandırabilir. Isıya karşı koruma özelliği ve UV filtresi bulunmaktadır. 
  • Yumuşak tutuculuktaki formülüyle şekilsiz dalgaları, bukleleri ve permayı canlandırarak, belirgin, hacimli ve parlak bir görünüm verir. 
  • Buklelerin elastikiyetini artırarak canlı bukleler yaratmak için, Pantenol ve elektriklenmeyi azaltıcı nemlendiricilerden oluşan saç şekillendirici bakım ürünüdür.

John Frieda Bukle Belirginleştirici Saç Köpüğü
Zaman zaman dalgalı, doğru ürünleri kullandığım zaman kıvırcık saçlarım var. Daha kıvırcık ve bukleli görünüm için saç şekillendiricilerden yardım alıyorum. John Frieda ürünlerini seviyorum, daha önce kozmetik blogumda  yazmıştım kullandığım ürünleri.  John Frieda Frizz Ease Curl Reviver Styling Mousse'ı da  deneyip sevdiğim ürünlere güverek aldım. 
Genelde nemli saçıma uyguladığım köpük ilk anda güzel görünür, saçım dalgalı olduğu için çabuk şekil alır, bukleler belirginleşir. Fakat bir kaç saat geçince dalgalar söner ve saçım elektriklenir. Bu yüzden de bir saç şekillendiriciden doğal duran uzun süreli etki bekliyorum.
John Frieda Frizz Ease Curl Reviver Styling Mousse
John Frieda Frizz Ease Curl Reviver Styling Mousse'ı genel olarak beğendim. Kullandıktan sonra saçlarım hemen bukle bukle oluyor ve gün boyu bozulmuyor. Tutuşu orta, tamamen doğal ipeksi buklelerim olmuyor. Ama tabiri caizse kazık gibi de olmuyor. Hafif ve hoş bir kokusu var. Severek kullanıyorum.
Fiyatı 25 TL civarı. Eğer indirimler olmasa o fiyata almayabilirim, başka markalarda daha uygun fiyata aynı etkiyi verebilecek ürünler var. Ben genellikle %40-%50 indirim ile yakalayıp alıyorum. Ama uzun zamandır bu köpüğü kullandığım için başka marka denemek isterken yine indirimde yakalayıp John Frieda Frizz Ease Curl Reviver Styling Mousse alıyorum. 

4 yorum:

  1. saç köpüklerini çok seviyorum, saçlarım da bukleli olmasa da dalgalı yapıya sahip, köpük kullandığımda daha güzel oluyor, denemek isterim bu ürünü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim, severek kullanıyorum :)

      Sil
  2. güzel bir saç kesimi gerekli bence :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)