8 Kasım 2016 Salı

Flormar Metalik Kalem Far - ME09 Light It Up

Flormar Metalik Kalem Far - ME09 Light It Up
Metallic Eyeshadow, kolay uygulanabilen yumuşak bir dokuya sahiptir. Suya dayanıklı yapısı ile uzun süre kalıcılık sağlar. Özel pigmentleri sayesinde, yoğun renk verir ve metalize bir etki yaratır. Eyeliner olarak da kullanılabilir.
Flormar'ın Metalik Kalem Farlarla ilgili vaadi bu şekilde.

Flormar Metalik Kalem Far - ME09 Light It Up
Ben Şubat ya da Mart döneminde yapılan bir indirim ile almıştım bu kalemin bir kaç rengini. Diğer renklerini hediye ettim ama  ME09 Light It Up renginden 2 tane alıp kendim kullandım. Neden 2 tane onu da aşağıda açıklayayım. 
Flormar Metalik Kalem Far - ME09 Light It Up
Pembe yansımaları olan metalik bir nude Flormar Metalik Kalem Far - ME09 Light It Up. Ben tüm göz kapağı üzerine far gibi de kullandım bir kaç sefer, bu konuda da gayet başarılı. Ama benim alırken de amacım göz içine, göz pınarlarına kullanmaktı. Rengi çok yumuşak, tam istediğim gibi. Kolayca sürülüyor, pigmentli. Ve genelde göz içine uyguladığım kalemler evden çıkıp gideceğim yere varmadan gözümden siliniyor. Bu kalem far daha dayanıklı, hemen silinmiyor. Aynı şekilde göz pınarımı aydınlatmada kullanıyorum ve kalıcılığını beğeniyorum. 
Flormar Metalik Kalem Far - ME09 Light It Up
Flormar Metalik Kalem Far - ME09 Light It Up'dan 2 adet aldığımı söylemiştim. Diğerini de dudak çevremi aydınlatmak için kullanıyorum. 
Ben aldığımda satıştan kalkacağını söylemişlerdi. Fakat internet sitesinde halen satışta olduğunu gördüm. Şu anda 7 TLye satılıyor,  ME09 Light It Up rengi makyaj çantasında mutlaka bulunması gereken renklerden. 

10 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Ben de çok beğenerek kullanıyorum 👍

      Sil
  2. çok güzelmiş rengi dudak üzerinde şahane durmuştur kesinlikle.. güle güle kullan fiyatı da çok uygun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, evet çok güzel duruyor dudak üstünde de ✔

      Sil
  3. göz kapağımda aydınlık bir görüntü için kesinlikle kullanırdım. Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan Sevda'cım.Bu seriden iki far almıştım ancak bu renge dikkat etmemişim.İlk Flormar ziyaretimde tekrar göz atacağım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Bu kalem farın bir de bronz rengi var o da çok güzel ☺

      Sil
  5. bence çok hoş bir rengi var sevdim not aldım :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)