20 Kasım 2016 Pazar

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #146 ~Hamamönü - Ankara~

Hamamönü / Ankara serisine devam :)
Hamamönü sokaklarında gezmeye devam.

Kapınızı çalan benim ⬀


Nostalji tramvayı ✌



Şimdi de Sevgili Tuba'nın ofisindeyiz. Ofis penceresinden manzaralar. Burası Yıldızevler / Çankaya


Tuba'cım Ankara'ya gelmişken Aspava'da yemek yemeden olmaz dedi. Yıldızevler Aspava'dayız. 

Aspava'da müthiş bir aperatif ikramı var. Cacıktan fırın mantara, çiğ köfteden patates kızartmasına.

Yemekler, ikramlar her şey harika. Bir de İstanbul'a göre fiyatlar uygun. 
Dolu dolu geçen Ankara günleri yazım devam edecek :) 

4 yorum:

  1. Ne iyi ettin de geldin. Ben biraz geç kalmışım bu seriyi okumakta. Bana da nostalji oldu en kısa zamanda yine gel seninle zaten her yer çok keyifli <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen okumakta geç kalmadın ben yazmakta geç kaldım canımcım. Ayrıca seni buralarda görmek ne güzel ♥

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)