10 Kasım 2016 Perşembe

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #143

Orkidem evi sevdi :)

Çıtır Mantı


İstanbul trafiğinde yanında yolluk olması şart. 

Bu bitkinin adını bilmiyorum ama bana hep yeni yılı hatırlatıyor. Bir de karlar altında ki görüntüsü çok güzel oluyor.

İstanbul'dan trafik manzaraları... 

Döner ♥ Ben
İlk 3 hatta 4'ümde başka dönerciler var ama yerleri uzak. Onlara ulaşamadığım zamanlarda çözüm Meydan AVM Dönerci Ali Usta

Salep keyfine başladık biz :)

Annecim her sabah erkenden yürüyüş yapar. Yine yürüdüğü bir gün düşmüş. İlk incinmiştir diye çok ilgilenmedik, şişmeye başlayınca doktora gittik. Maalesef bilekten kırılmış. Minik bir operasyon ve 1 gecelik hastane maceramız oldu. Kolu alçıya alındı. Tabi ben buraya yazana kadar iyileşti ama zor zamanlardı. Bu fotoğrafta sabah erkenden hastane odasından çekildi. 
Güneş doğdu :)

Tam bir fast food canavarıyım. Dux Bistro Ataşehir'de. Hamburgerin eti çok güzel ama çok yağlıydı. Patatesi süperdi.

17 yorum:

  1. O bitkiyi ben de çok seviyorum.Eryamanda da bolca var...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir çok ilde yaz kış görüyorum. Çok güzel bir bitki :)

      Sil
  2. Anneciğinize geçmiş olsun :)
    Lezzetli fotoğraflar...
    Bana da beklerim Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin♥ Teşekkürler, geliyorum ilk fırsatta iade-i ziyarete ☺

      Sil
  3. yarabbim onlar da ne ya ay açım ya ben zaten :( :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lezzetli görseller içerir diye uyarı yazayım en başa ♥

      Sil
  4. Annene çok geçmiş olsun, Allah beterinden saklasın :)
    Döneri ben de çok severim, çıtır mantıyı denemedim, güzel görünüyor, afiyet olsun :)
    Bitkinin adını Kokina diye biliyorum, yanlış hatırlamıyorsam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, teşekkürler. Çıtır mantı nefis bir şey, feraye ya da bodrum mantısı diye de geçiyor bir deneyin derim. Kokina bu değil, benziyorlar ama :)

      Sil
  5. Bitkinin Türkçe adı Ateş dikeni, Latincesi pyracantha.
    Öpüyorum,anneye geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuran'cım çok teşekkürler, gerçekten çok merak ediyordum. Bahçeli evim olursa bahçesine dikeceğim.:) Teşekkürler canım, biz de oğluşunla seni öpüyoruz

      Sil
    2. Ne demek canım. İnşallah gönlüne göre evinde olur. Bizdeöpüyoruz.

      Sil
  6. annene çok geçmiş olsun.. :-(( o mantı nedir öyle bayıldım afiyet olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Mantının her türlüsü harika ☺

      Sil
  7. Bende döner çok severim, beşiktaş'taki define büfe favorim. Çok sık gidemesemde hastasıyım diyebilirim :) Anneciğine çok geçmiş olsun canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yemedim orada canım, aklımda olsun. Teşekkürler canım benim :)

      Sil
  8. Sahlepi iyi hatırlattın, harika bir tattı, bayılırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mevsimi geldi bol bol içilir artık :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)