24 Kasım 2016 Perşembe

Alışverişler; Toyzz Shop, Madame Coco, Watsons

Toyzz Shop'tan küçük kuzuma bu stickerları aldım. Kuzu bu ara onun hoşlandığı şeyler yapıldığında onaylamak için stickerlıyor herkesi :) Bir uyanıyorsunuz yüzünüzde stickerlar mesela :) 


Madame Coco indiriminden battaniye, yatak örtüsü ve metal vazo aldım. Özellikle bu vazolardan epeydir istiyordum ama tam istediğim modeli bulamıyordum. 
English Home'dan  aldığım güllerle tam bir takım oldular. 

Neutrogena'nın el kremlerini ailecek çok seviyoruz. Watsons'ta indirimde yakalayınca bütün rafı aldım :) 

8 yorum:

  1. Güle güle kullan^^ Özellikle el kremlerini.Benden çok vıcık vıcık kremlenmeyi seven yoktur herhalde :D

    YanıtlaSil
  2. vazonuza ve stickerlara bayıldım, güzel günlerde kullanın hepsini :)

    YanıtlaSil
  3. vazonuza bayıldım, hepsini güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  4. English Home vazo'ya bayıldım 😍

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)