7 Kasım 2016 Pazartesi

Alışverişler; Rossmann, LC Waikiki, Fotopazar.com

Note ojelerimi genellikle Rossmann'dan alıyorum. Ortada ki hariç diğer 2 oje ben de var, onları hediye etmek için aldım. Catrice ve RDL oje çok güzel görünüyor, tırnakta duruşları da güzeldir umarım. 

Kış geldi, çorap sezonu açıldı :) LCW çoraplarını seviyorum.

Sonunda benimsin bebek :) 
Uzun zamandır istediğim makinayı sonunda alabildim. Nerede ise 1 sene olacak ancak yazabiliyorum. Modeli Canon EOS 100D. Fiyat olarak en uygun fotopazar.com'da buldum. Yanında omuz çantası+lens temizlik kiti+16 GB sd kart hediyeydi.  fotopazar.com'un merkezi İstanbul Eminönü'nde. Ellerine varsa merkezden alıp alamayacağımı öğrendim ve gidip bizzat ödememi yapıp aldım. Hem kargo ile 1-2 gün sonra elime geçsin istemedim, hem hassas ürün baına kargolarda bir şey gelmesin dedim. Memnun olduğum bir alışverişti.
Fotoğraf çekimlerimi beğenenler, hangi makinayı kullandığımı soranlar oluyor. Ben manzara fotoğrafı haricinde bu makinayı pek kullanmıyorum. Ürün fotoğraflarını Samsung kompakt makinam ile çekiyorum. Cep telefonum da çok kullandıklarımdan. Yakında kullandığım makinalar ve efektlerle ilgili bir bilgilendirme yazısı yazacağım. 

6 yorum:

  1. Güle güle kullanın :)) Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan makine süpermiş :-))

    YanıtlaSil
  3. Ojeler çok güzel gözüküyorlar,bayıldım renklerine.Tam nudelar.
    Fotoğraf makinesi için de hayırlı olsun ^^ Biz de yeni hayırlı olsun diyebiliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim ojeleri ☺ Teşekkürler

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)