22 Kasım 2016 Salı

Alışverişler; Nişantaşı Pazarı, Flo, Gimsa

Nişantaşı Pazarı'ndan bu çiçekleri ve yaprak şeklinde ki harika yüzüğü aldım. 

Flo'dan bu botları aldım. Uzun zamandır biker bot olarak geçen bu botlardan istiyordum. Bir çok markanın onlarca değişik modelini denedim ama bazıları ayağımı sıktı, sarmadı, fermuarsız modeller konç kısmından olmadı, bazıları güzel oldu ama fiyatı uymadı derken çok uygun fiyata bu botları buldum. Fiyatı 80,00TL. Ben Flo'dan aldım ama asıl marka Polaris.

Ankara dönüşünde Gimsa'dan minik bir alışveriş yapmıştım. Cashmere kremlerin ambalajları çok tatlı ☺

10 yorum:

  1. botlar ne kadar uyguna gelmiş çok da güzel güle güle giy..

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan botların harika gözüküyor 💕

    YanıtlaSil
  3. Hepsini güle güle kullan Sevdacım.Özellikle çiçekleri çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım, fotoğraf çekimleri için aldım ♥

      Sil
  4. nişantaşı pazarını hiç duymamıştım :) nerde kuruluyor ? botlar çok güzel mutlulukla giy canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Nişantaşı Pazarı Ankara'da :) Teşekkür ederim ☺

      Sil
  5. botlara bayıldım hepsini güle güle kullanın

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)