13 Ekim 2016 Perşembe

Nail Art'ımsı #12 ~Golden Rose, Rimmel, Essence, Pastel, Flormar ~

Bilmeyenler ve yeni başlayanlar için :) Nail Art'ımsı  benim nail art yapamadığım, beceremediğim için simli, pullu ojelerle yaptığım çalışmaları paylaştığım postların başlığı oluyor. Nail Art gibi de değil gibi de yani :)
Bordo / şarap rengi oje Golden Rose 65, üzerine Rimmel Glitter Bomb pullu ojeyi uyguladım. Bu iki ojenin uyumunu çok seviyorum. Aslında Rimmel Glitter Bomb oje bir çok oje ile çok uyumlu. 

Pastel 75 oje üzerine Rimmel Glitter Bomb ve Essence altın renkli pullu oje.  

Rimmel 60 Seconds Coralicious  oje üzerine Flormar Icy Top IT 05 . Flormar'ın bu ojesini de çok seviyorum.

15 yorum:

  1. Bende beceremiyorum maalesef ,iyiki bu simli ojeler değil mi? :)))

    YanıtlaSil
  2. valla en rahat nail art ben de böyle yapıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay ve güzel ama sonuçta ♥

      Sil
  3. Aynı klupteniz hihi ^^ Benim de elim başka türlüsüne gitmiyor hem güzel renk seçimlerin yeterki <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, beğenmene sevindim <3

      Sil
  4. Çok tatlı olmuşlar ^^
    Özellikle tüm tırnaklara değil de böyle birkaçına yapılması da bence çok hoş duruyor <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, beğenmene sevindim ☺

      Sil
  5. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakıyorum hemen, teşekkürler:)

      Sil
  6. Aylardır oje sürmediği için Nail art ı bırak, oje nasıl sürülür unuttum 😑

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürünce hatırlarsın :)

      Sil
    2. Ben bisiklet gibi diyosun 😂

      Sil
  7. Uzun bir aradan sonra ben de başladım nailart olaylarıma ve en kolayıma bu simli ojeler geliyor :D

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)