19 Ekim 2016 Çarşamba

Flormar Full Color FC16 Imaginary World Oje

Full Color serisi şu aralar Flormar ojeler arasında favorim. Hem çok güzel renkleri var hem de yapısı harika. Flormar bu seri için ''Trend renkleri ve özel ambalajı ile Full Color Nail Enamel, yoğun pigmentli formülü sayesinde tek katta dahi yoğun kapatıcılık sağlar. Expert Gel IV teknolojisi ile kolay uygulanır ve parlak bir görünüm yaratır.''  demiş. 
Ojenin yapısı harika. Kolay sürülüyor, tek katta olmasa da 2 katta istenilen opaklığa ulaşıyor. Çabuk kuruyor. Kalıcılığı da orta. Çabuk soyulmuyor, zaten 2. günde ojelerimi yenilediğim için bana uygun kalıcılığı.

Seride hepsi birbirinden güzel 30 renk var. Renkler kapakta görülen renklerin aynısı. Ambalaj olarak da beğendiğim Full Color ojelerin fiyatı 1,95.

4 yorum:

  1. Bu seriyi çok seviyorum, bir çok rengi var buda dahil,çok tatlı bir maviş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim bu seriyi ♥

      Sil
  2. Ne kadar yakışmış bu renk sana canım, bu renk bende de vardı galiba, yani adı tanıdık geldi...elimdeki ojeleri unuttum iyi mi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, kesin vardır sende de :) Bir çok rengini almıştın.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)