11 Ekim 2016 Salı

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #137 -Nezahat Gökyiğit Botanik Bahçesi / Ataşehir-

Yine Nezahat Gökyiğit Botanik Bahçesi'ndeyiz. Buraya her mevsim gelmek lazım, çünkü her mevsimin ayrı bitkisi var ve burada görmek mümkün. Mesela ilk baharda bu ağaçlar yoktu daha fazla çiçek vardı. Şimdi yapraklar da dökülmüş, görüntü muhteşem olmuş.

Kırmızı-yeşil yapraklı bu ağaçlara bayıldım. Kırmızı ve yeşil uyumu da aklıma hemen yeni yılı getirdi. Sahi yeni yıla ne kaldı :)

Puslu soğuk hava (-biz de güneşli)
Dökülen yapraklar (-✓)
En sevdiğim mevsimdi sarı sonbahar (-hayır, ben yaz severim)
Artık değil (ben hiç sevmedim zaten (: )
♪♫♪♫♪♫
Şarkılarla bile kavga ettim az önce farkettiyseniz
Soğuk havalar beni hırçınlaştırıyor galiba :)

Nezahat Gökyiğit Botanik Bahçesi'nden Ataşehir Mimar Sinan Camii manzarası

Yılbaşı gibi :) Hep kar yağdığında gelmek istemiştim buraya. Belki bu sene kısmet olur :)


Kazlar tarafından kovalanmak için harika bir gün daha ☺



Nilüferler ♥

8 yorum:

  1. Orada olmak istedim fotolara bakınca :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir yermiş.. Yeşil yeşil :)

    YanıtlaSil
  3. blogunu yeni keşfettim canım bende beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk fırsatta geliyorum iade-i ziyarete ♥

      Sil
  4. kırmızı yapraklar ve o köprü süper :-))

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)