5 Eylül 2016 Pazartesi

Pure Beauty CC Krem

BB Kremler cilt tonunda ki problemleri  kontrol etmeye yardımcı olurken CC Kremler cilt tonunu eşitlemeye yardımcı olur. CC Kremler hafif kapatıcılığı ile cilt tonunu eşitlerken nemlendirmek ve doğal görünüm vermek için ideal ürünlerdir.  Bir çok CC Krem yüksek koruma faktörü ile nemlendirmenin yanında UV ışınlarından da koruyor, ince çizgi ve kırışıklıkları azaltmayı vaat ediyor.
Pure Beauty CC Krem'in Vaatleri
Nem, bakım, koruma ve kapatıcılık etkisini cildiniz için tek bir üründe bir araya getirir. Bulgar gül suyu, pembe çiçek kapsülü ve kırmızı görünüm önleyici-inci teknolojisi ile sorunlu ciltlerde cilt rengini eşitlemeye, lekelerin görünümünü ve ciltte oluşan kızarıklıgı azaltmaya yardımcı olur.

Pure Beauty CC Krem ince ucu olan tüplü bir ambalajda. İnce ucu sayesinde istediğimiz kadar kullanabiliyoruz ürünü. Pure Beauty CC Krem 2 renk olarak satılıyor; Ivory ve Natural. Bende ki natural rengi. Aslında çok beyaz tenli olmasam da Natural rengi biraz koyu gibi, beyaz tenliler denemeden almasınlar derim. Kapatıcılığı az ama cildi güzel eşitliyor ve doğal, sağlıklı ve ışıltılı bir görünüm veriyor. İlk denenirken elde daha simli dursa da yüzde simli durmuyor, sağlıklı ve canlı görünen bir ışıltı veriyor cilde. 
Elle ya da fırça ile kolayca uygulanan bir yapısı var. Bende ki natural rengi bana bronz gibi geliyor ilk başta fakat sürdükten sonra ciltle bütünleşiyor ve ton arkı ortadan kalkıyor. Işıltı yapısı nedeni ile kışın pudrasız kullanabilsem de yazın mutlaka üzerine pudra sürmeyi gerektiriyor. Yağlı ciltler için pudra uygulamadan kullanılamayacak bir ürün. İçeriğinde paraben, lanolin ve alkol yok. 
Renk eşitsizlikleri için doğal görünen bir ürün arayanlara tavsiye ederim. Ben severek kullanıyorum.

***Basın ürünüdür, objektif yorumlarımı içerir. Watsons Türkiye'ye bu ürün için teşekkür ederim.

10 yorum:

  1. Sevda bu yazınla beraber bir çık yazın ucun.net isimli bir site tarafından kopyalanmıştı benim de öyle şikayet ettim arkadaşlar da ediyor sen de ed edersen iyi olur hem adsense e hem de site kapatılsın diye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim haber verdiğin için, hemen şikayet ettim. Kurtulamıyoruz şu içerik çalanlardan :(

      Sil
  2. Elimdekiler bittiğinde ben de denemeyi düşünüyorum. Tabii ben bitirene kadar dd krem, ee krem, ff krem falan çıkmazsa :)))))

    YanıtlaSil
  3. Ben Sephora'nın cc kremini denemiştim. Yağlı cildimle harika olmuştu. Pure Beauty'den yağlı ciltli kim varsa uzak duruyordu bende uzak durmayı tercih ettim :) Eline sağlık canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim cildim karma kış aylarında sorun yaşamadım ama yazın parlama yaptı. Sephora'nın CCsine bakayım ben de <3

      Sil
  4. Duruşu hoşuma gitti, testerına bir göz atacağım. Güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sevdim :) Teşekkürler canım ♥

      Sil
  5. ben uzun zaman cc sini kullandım yaşadığım şehirde watsons yok en kısa zamanda çifter çifter alacam hem cc hem bb sini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım Watsons açılır en yakın zamanda oraya :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)