25 Eylül 2016 Pazar

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #134 -Nezahat Gökyiğit Botanik Parkı / Ataşehir-

Nezahat Gökyiğit Botanik Bahçesi'nden daha önce defalarca bahsetmiştim. Evimize yakınlığı nedeni ile sık sık bir nefes almak için buraya kaçıyoruz. Hiç gitmeyenler ya da bilgisi olmayanlar için söyleyeyim, içerisi tahmin ettiğinizden büyük.

Bu bitkinin adını bilmiyorum, ama çok merak ediyorum. Kışın karlar altında harika görünüyor. Aslında şimdi de harika görünüyor.

Nezahat Gökyiğit Botanik Parkı

Nezahat Gökyiğit Botanik Parkı
Kazlar tarafından kovalanmak için harika bir gün :)



İçerisinde göletler, köprüler, bir kaç ada (bölümden) oluşan gezinti alanları, ördekler, kazlar, endemik bitkiler... Şehrin içerisinde bir cennet, bir vaha burası.

Nezahat Gökyiğit Botanik Parkı

Nezahat Gökyiğit Botanik Parkı

Nezahat Gökyiğit Botanik Parkı
Biz havalar  güzelse piknik için değilse gezmek için geliyoruz mutlaka. Mangal yakmak yasak çimlere çıplak ayakla basmak serbest. İçeriye yaya olarak girmek ücretsiz, araba ile girerken zaman zaman ücret alıyorlar o da gönlünüzden ne koparsa. Türkiye'nin bir çok yerinde belediyelerin işlettiği ve içeri girerken en az 10-15 TL ödenen piknik alanlarının kirliğiliğini, çöpe dönmesini düşününce içeri girerken gönül rahatlığı ile ücret ödüyorsunuz, çünkü içerisi çok temiz. Belediyelere örnek olsa keşke.

Nezahat Gökyiğit Botanik Parkı

Nezahat Gökyiğit Botanik Parkı

Nezahat Gökyiğit Botanik Parkı
Siz Nezahat Gökyiğit Botanik Bahçesi'ni gördünüz ya da duydunuz mu? Gördüyseniz de görmediyseniz de bir hafta sonu şans verin, hatta tekrar tekrar gidin.

10 yorum:

  1. Çok güzel bir yer fotoğraflara baktıkça içim açıldı :)) Musmutlu günler dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzeldir. Mutlu günler, teşekkürler ♥

      Sil
  2. İstanbul'daymış :( Bize uzak baya ama aklımızda olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki bir gün yolunuz düşer :)

      Sil
  3. Sende görüp okudukça imreniyorum bu parka.Bir gün mutlaka ziyaret edeceğim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım gidersiniz ve kızlarda sever :)

      Sil
  4. hiç gidemedim ama tam da mevsimi şimdi gitmek lazım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bu mevsimde ayrı güzel <3

      Sil
  5. böyle mükemmel bir parkın yakınında oturduğunuz için çok şanslısınız Sevda Hanım, fotoğraflarınıza baktıkça içim açıldı, hayran oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir park, ben de şanslı olduğumu düşünüyorum :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)