23 Eylül 2016 Cuma

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #133

Bir doğum panosu daha biter... Yapması çok zevkli :)

Panoları paketlemeye çalışıyorum. Biraz yeteneksizim ama çok çalışırsam olacak gibi.

Çok acil hamburger yemem gereken bir durum var :) 

Kola şişesinin tatlılığı ♥

Ve bir kız bebek için doğum panosu. Bu 3. pano olacak, iyi gidiyorum bence <3

Ayak üstü simit-çay kahvaltısı

Ankara Gazozu ♥ Tadını sevdim.

Okumakta geç kaldığım kitap... Kağıt Helva ile iyi gidiyor :)

İtina ile bebişlere pano yapılır <3

Portakallı çikolatalı dondurma mı??? 

6 yorum:

  1. Her şeyden karışık ortaya bir yazı olmuş sanki :) Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu seri yazılarımın teması o, ortaya karışık yani. Teşekkürler :)

      Sil
  2. doğum panoların çok tatlı olmuş..

    YanıtlaSil
  3. Ay o doğum panolarına bayılıyorum kuzum...ben de isterim bir tane, bir de birlikte hamburger yiyelim yine :)) Son olarak Portakallı Magnum dondurma fena değil, bir de tarçınlısı vardı ben geçen sene severek yemiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay yapacağım sana da bir fırsat olmadı. Evet, hamburger de yiyelim :) Sadece portakallısını denedim tarçınlısına cesaret edemedim.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)