11 Eylül 2016 Pazar

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #132

Öncelikle belirtmeliyim ki Benim Gözümden / Son Zamanlarda yazılarım pek son zamanlarda görselleri ile gitmiyor. Nedenini sonra açıklayacağım ama geçen kış yaşadığım bir rahatsızlık neticesinde bir kaç ay düzenli yazamadım, İşte o zaman kayan düzeni şimdilerde toparlamaya çalıştığımdan son yazılar biraz eski, kış aylarından. Benim için kronolojik bir sıra ile gitmek çok önemli, bu yüzden paylaşmadan duramıyorum. Umarım okur ve beğenirsiniz bu -eski- görselli yazımı :)  
Bir önceki Benim Gözümden / Son Zamanlarda yazımda bahsettiğim gibi çarpı işine merak sardım. İlk işimde arkadaşlarımın kuzularına doğum panosu yapmak oldu. Kerem Bebeğin artık bitmek üzere olan panosu. 
Ve bitmiş hali. Bir de çerçevelersek tamam olacak <3

Kartal'da işim olunca ilk defa Kartal metrosunu kullandım. Otopark ya da trafik sorunu olan yerlere en güzeli toplu taşıma ile gitmek. 

Kartal dönüşünde yine metro ile Kadıköy'e geldim. Biliyorsunuz, Kadıköy'e gelince Haydarpaşa'ya selam vermeden geçemem ♥


Yeni vapurları sevmeyenlerdenim :(


Yeni bir panoya başladım :)

El işi kutum <3

Bu kitabı blogda yazdım, fotoğraf ilk okumaya başladığım günlerden. Şehir dışından ya da yurt dışından misafirlerimiz gelip gittiğinde hava alanına getir-götür işlerine ben bakıyorum evde. Yolcu karşılamaya gittiğimde rötar olabileceğini düşünüp yanıma kitap alıyorum çoğunlukla. Bu şekilde beklerken çok kitap okumuşluğum, bitirmişliğim var.

17 yorum:

  1. Kerem bebek sağlıcakla büyüsün ne güzel yapmışsınız :) Bende Kadıköy'e bazen metro ile geçiyorum bide o kötü kokusu olmasa çok güzel olacak çok fazla rutubet kokusu var :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beğenmene sevindim :) Evet ya çok rutubet kokusu var ama pratik, o yüzden tercih ediliyor.

      Sil
  2. Çocukken el işini pek beceremezdim.Tek becerdiğim etamin işlemek ve çarpı yapmaktı :) Sizin yaptığınız panoları görünce aklıma geldi hemen :) Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, çarpı işi yapmak çok zevkli <3

      Sil
  3. ah o kronolojik sıra ile gitme hastalığı yok mu :) hep temadan sebep bunlar :p
    bir de telefondan rahat yazım görsel girme imkanımız olsa belki daha sık burlarda oluruz ne dersin ;)

    diğer haberlerini bekliyoruzm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya acayip bir takıntı :) Bilgisayara alışmışım telefon pratik gelmiyor ama kolay olsa iyi olurdu. Yeni haberler geliyor yakında.

      Sil
  4. Panolar cok guzel, ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beğenmene sevindim ♥

      Sil
  5. Kereme sağlıklı mutlu yaşam dilerim. Benim sayfamda da el işleri paylaşılıyor. Göz atmanızı öneririm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bakıyorum ilk fırsatta :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim, bakıyorum ilk fırsatta :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Canım yazamadım zamanında internet sıkıntım var da. Geçmiş bayramını kutlarım. Sevgiler :)

      Sil
  7. Ne güzel olmuş çarpı işleri. Yazın insanın içinden hiç bişi yapmak gelmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler şekerim :) Yaın da yapıyorum ama kışın daha güzel oluyor <3

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)