17 Eylül 2016 Cumartesi

Alışverişler; Watsons, Metro Market, Lokal Mağaza

Watsons'tan ihtiyaç alışverişi... Şampuan annemin boya da benim acil ihtiyacım :) Oje de bonus. 

Metro Market alışverişi... Yolumun üzerindeydi, bir bakayım dedim. Son dönemlerde yerel gazozları denemeyi seviyorum. Bu yüzden Ankara Gazozunu görünce çok sevindim, çünkü yerel gazozlara ulaşmak zor oluyor. 

1 milyoncu diye tabir ettiğimiz ama 1 milyondan başka her fiyata ürün olan ıvır zıvırcılardan bu ojeleri aldım. Şimdi bakıyorum da biraz çirkinler mi ne? :) Tabi kullanmak için almadım, dekoratif amaçlı.

21 yorum:

  1. Mavi olan ojenin rengine bayıldım <3 yapısı güzelse denenebilir bence. Hem instagramda da çok güzel bir sunum olur vakvaklı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vak vaklılar çirkin ama sevimli :D

      Sil
  2. Güle güle kullan canım ^^

    Ojeler güzel görünüyor, dekoratif olarak ^^

    Benim yaşadığım yerin de gazozları meşhurdur, dilersen gönderebilirim ^^

    Bloğunu takibe aldım, bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoş geldin bloguma. Geliyorum ilk fırsatta iade-i ziyarete. Ayrıca gazoz teklifin için çok teşekkürler, çok incesin. Zahmet olmasın sana. Merak ettim, nerede yaşıyorsun? Acaba denedim mi sizin oraların gazozunu diye meral ettim.

      Sil
  3. Ritter Sport'un çileklisini çok severim, Ankara gazozunu da yıllar önce içmiştim, ambalajı değişmiş o zamandan beri, afiyet olsun :) diğerlerini de güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de en çok çileklisini seviyorum ♥ Çok teşekkürler.

      Sil
  4. Güle güle kullan ye iç:) ojeler çok şekermiş:)

    YanıtlaSil
  5. ayy çok güzel bunlar ki , hiç te çirkin durmuyorlar :D

    YanıtlaSil
  6. Güzel günlerde kullan, tüket :)
    Ankara gazozunun tadını merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, ben sevdim Ankara Gazozunu :)

      Sil
  7. Verdiğini bilgiler için çok teşekkür ederim 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte beklediğim yorum <3

      Sil
    2. Bi tane daha var, onu da yapıcam inşallah 😂

      Sil
  8. İlk olarak Ritter Sport gördüğüm için kendime ne desem bilemedim ;)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)