7 Ağustos 2016 Pazar

Flormar Silk Satin SS07 (Mini Dress) Oje

Flormar Silk Satin serisini gördünüz veya kullandınız mı? Seride ki tüm renkler birbirinden güzel. Pastel tonlarında ki bu seri maalesef satıştan kaldırılıyor, şu sıra bir kaç rengi hala Flormar'ın web sitesinde satışta.
Ben Flormar Silk Satin serisinin ilk çıktığı günlerde bir kaç rengini edinmiştim. Kullanmak ve yorumlamak bugünleri buldu. Flormar bu seri ile ilgili ne demiş bakalım;
Doğal, pastel tonlarda geniş renk alternatifleri bulunan Flormar Silk Satin Nail Enamel, tırnaklarda ipeksi satenimsi bir görünüm oluşturur. İçerdiği özel sedefler ojeye eşsiz bir doku kazandırırken, kullanılan ileri teknoloji ve pratik fırça sayesinde bu ürüne kolay uygulama imkanı sunar. 
Seride ki tüm ojelerin ilginç isimleri vardı. Bende ki ojenin (numarası ve) ismi (SS07) Mini Dress. Taupe diye tabir edilen tonda, sanki griliği biraz daha ağır basıyor. En azından ben de daha grimsi durdu. 
Tek katta kapatıcılık sağlasa da ben 2. katı uyguladım. İlk sürdüğümde normal bir krem oje gibi göründü fakat kurudukça buzlu  bir görünüme kavuştu. Çok kolay sürülmüyor oje, fırça izi olmasın diye dikkatli uygulamak da fayda var. Kuruması orta. Genelde sedefli ojeler hızlı kuruyor ama bu oje çok hızlı kurumuyor maalesef. 

Çıkarırken zor çıkar diye düşündüm ama beni zorlamadı. Görüntü olarak çok temiz görünüyor tırnaklarımda, bu yüzden bu ojeyi çok sevdim.
Pastel tonlarında çok güzel renkleri olan bu serinin kaldırılmasına üzüldüm. Flormar maalesef çok sık koleksiyon ürünü çıkarıyor ve kaldırıyor. Koleksiyonlarda beğenilen tonları sürekli ojelerine ekleseler keşke.

8 yorum:

  1. Bu yapıdaki ojeleri çok seviyorum.Satıştan kalkmadan önce indirim sepetinden iki rengini kapmıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan canım, çok güzel bir seriydi <3

      Sil
  2. O kadar ayrıntılı anlatmışsınız ki emeklerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim ♥

      Sil
  3. Goruntusu cok guzel bir sey soracagim bu ojeleri suruyoruz sonra ustleri cizik cizik oluyor ya bunlarda o sorunu yasadiniz mi hic cok guzel duruyor cunku denemek lazim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda da yazdığım fırça izi durumu o. Dikkatli sürülmezse bu ojede de oluyor maalesef :(

      Sil
  4. Ben de yanılmıyorsam beyaz olanını almıştım bu serinin. Çok güzeller <3

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)