2 Ağustos 2016 Salı

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #130 -Palamutbükü-

Ve bir muhteşem yer daha; Yine Datça'dayız, bu sefer Palamutbükü'ndeyiz. 

Palamutbükü'ne akşam saatlerinde geldik. Yolu biraz kıvrımlı ve uzun. Yolu beni korkuttu ama Palamutbükü'ne bayıldım.

Datça yarımadasının en gözde büklerinden (koylarından) biri Palamutbükü. Biz hemen girişte sağ tarafta bulunan Olgun Kıyı Apartta akşam yemeği yemeye karar verdik.

Mavi beyaz örtü, karşımda deniz, masamda... O da az sonra :)

Kesinlikle görülmesi gereken yerler listeniz varsa Palamutbükü'nü ekleyin. Burası muhteşem. Huzurlu. Sakin. Buraya geldiğiniz zaman havasından etkilenip bir Egeli bir Akdenizli gibi hareketleriniz yavaşlıyor, sakinleşiyorsunuz.




Kabak çiçeği dolması yemeden olmaz.

Bir sonra ki yazımda Palamutbükü'nü yazmaya devam edeceğim.
Bir önce ki Benim Gözümden / Son Zamanlarda yazım

10 yorum:

  1. Harika tüm fotoğrafların.
    İşlerden bunaldığım şu vakitte ilaç gibi geldi bu post, teşekkür ederiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, beğenmene de seni yeniden bulduğuma da çok sevindim ♥

      Sil
  2. bu sene tatile gidemeyeceğim anlaşıldı deniz diye sayıklıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya, seninde mi iznin iptal oldu? Benim de gidemediğim seneler olmuştu, gerçekten insan deniz diye sayıklıyor :(

      Sil
  3. Geçen yıl gitme imkanı buldum ben de. Yolu çok uzun ve zorlu gelmişti ama Palamutbükü'ne gelince değdiğini fark ettik. Denizini çok sevdik biz de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yolu haricinde her şey kusursuz :)

      Sil
  4. mavi kareli masaaa ve egeeee ve nefis fotolaaar. oh oh yarasın :)

    YanıtlaSil
  5. harika fotoğraflarla gitmediğim cennetten bir köşeyi tanımış oldum, teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)