12 Ağustos 2016 Cuma

Alışverişler; Shein, Kadıköy (Lokal Mağazalar), Senem Organizasyon

Geçtiğimiz kış nedenini bilmediğim ama uzun süre beni süründüren bir hastalıkla mücadele ettim. Bu konuyu daha sonra detaylıca anlatacağım ama günlük en basit işler için bile büyük bir çaba sarfediyor ve en küçük bir harekette bile çok yoruluyordum. İşte o dönem de blog yazılarım azalmaya başladı. Aslında yazacak çok şey vardı ama yazmaya gücüm yoktu. Böylece ipin ucu bir kaçtı ve bu günlere kadar bir türlü toparlayamadım. Geçenlerde uzun zaman önce fotoğrafını çektiğim kontür fırçasını yazayım artık derken o fırçanın alışverişini ve daha bir sürü alışverişi eklemediğimi farkettim. Benim için önemli alışverişlerdi, o yüzden üzerinden biraz zaman geçmiş olsa da yazayım dedim.
Shein alışverişi. Aceleye getirmek, son dakikada yapmak hayat felsefem olduğu için iyice incelemeden yaptım bu alışverişi. Bluz ve kimono maalesef olmadı, küçük geldi. Kolye ve fırçaya bayıldım. Alışverişim 3 hafta gibi bir sürede bana ulaştı. 
Kadıköy'e yarım saatliğine bile gitsem alacak bir şeyler buluyorum. Bunlar da Kadıköy'de lokal mağazalardan aldıklarım.
Çarpı işi yapmayı ilkokulda öğrenmiştim. Son zamanlarda da çarpı işi panolar v.s. çok popüler olunca ben de yapayım dedim ama gidip malzemelerini almaya üşendiğimden online alışveriş ile aldım. Blogger arkadaşımız Senem bir süredir bu işleri yapıyor. Tam olarak ip v.s. satmıyor da düğün, kına, nişan, doğum günü  v.s. için organizasyon düzenliyor ya da gelin tacı, nişan hediyesi v.s. gibi binbir çeşit ürün tasarlıyor. Tuhafiyeleri de olduğu için bu şekilde ip, tığ, şiş, kasnak, iğne gibi siparişlerinizi verebiliyorsunuz. (Umarım halen öyledir:D) Ben de alışverişimi ordan yapmayı tercih ettim. Bu arada Senem'in Instagram hesabına mutlaka bakın.
Bunlar da aldıklarım. Uzun yıllardır, nerede ise 15 yıldır çarpı işi yapmamıştım. Buna rağmen çok güzel şeyler yaptım. Onları da çok yakında paylaşacağım.

19 yorum:

  1. çanta çok hoşuma gitti diğer aldıklarında çok güzel güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Küpeler de çok hoşmuş.Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. çok hoş hepsi aldıklarının ufak gelmesi kötü olmuş ama :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok dikkat etmedim beden seçimlerine, artık bana kısmet değilmiş demek ki <3

      Sil
  4. güle güle kullan canım ürünlerini :)

    YanıtlaSil
  5. Artık tuhafiye işi kalmadı tamamen organizasyon ve tasarıma döndük �� Ama ben sana her türlü ürün tedarik ederim canım benimmm güzel yazın için teşekkür ederimm�� Senem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kolay gelsin sana, çok güzel şeyler yapıyorsun ♥

      Sil
  6. iyi günlerde kullanın, hepsi çok güzel, çarpı işi panolarınızı merakla bekliyorum, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, en kısa zamanda geliyor çarpı işi panolarım :)

      Sil
  7. Çanta çok güzel güzel günlerde kullanırsın inşallah :)

    YanıtlaSil
  8. güle güle kullan o pink telefon kabından bende de vardı ancak zamanla yağlanıyorlar çözemedim ben de :(

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)