30 Temmuz 2016 Cumartesi

Rival de Loop Young Holo Oje #01 Dreamland

Holografik ojeleri çok sevenler kimler? İçerdiği mikro simler ve birden fazla rengin yansıması nedeni ile holo ya da holografik olarak adlanlandırılan bu ojelerin tırnakta görünüşü müthiş. Fakat nedense özellikle yerli oje markalarında çok az bulabildiğimiz (ya da bulamadığımız) ojeler. Bu yüzden Rival de Loop Young Holo Oje #01 Dreamland ojeyi görür görmez hemen denemek istedim. 

Holo etkisini tam istediğim gibi bulmamakta birlikte (Ah ah, nerde Color Club hololar?) tam olarak yansıtamasam da görünüşünü sevdim. Fırçası geniş, uygulaması kolay. Tırnaklarımda 2 kat uygulanmış hali var, kurumasının hızlı olduğunu söyleyebilirim.  
Aslında güneş ışığı altında mavi, mor, gri ve turuncu gibi renk yansımaları oluyor fakat evde ki ışıkta bir türlü yansıtamadım. Tekrar sürdüğümde güneş altında çekmeyi deneyeceğim ve ekleyeceğim.
Kalıcılığını çok beğenmedim, ertesi gün hemen uçlardan soyulmaya başladı. Yine de 2 gün dayandı ki zaten 2. gün sonunda mutlaka çıkarıyorum.
Bu arada bir çoğunuz zaten biliyor ama bilmeyenler için yazayım, Rival de Loop  ürünleri sadece Rossmann'larda satılıyor. Rival de Loop Young Holo Oje #01 Dreamland ojeyi alalı uzun zaman oldu fiyatını tam olarak hatırlamasam da uygun fiyatlı olduğu için fiyat / performans açısından sevdim. 
Siz holografik ojeleri denediniz mi? En beğendiğiniz holografik ojeler hangileri? 

10 yorum:

  1. Hızlıca kuruyan ojeleri çok seviyorum, rengi çok güzel güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Rengi güzelmis, güle güle kullan :) Ben gecen sene limited edition Catrice ojelerden almistim Holografic oje ve kesinlikle günesli havada süper görünüyorlar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Bunu bir de güneşli havada 3 kat sürüp çekeceğim ♥

      Sil
  3. çok holo efekt yok ama yine de çok severim bu ojeyi .-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güneşli havada biraz belli oluyor :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)