8 Temmuz 2016 Cuma

Note 19 Dark Rose Oje

Bu yazımda Note Ojeleri çok sevdiğimi söylemiştim. Özellikle isminde Rose olan renkleri çok beğeniyorum. Note 19 Dark Rose Ojede yine çok beğendiğim bir oje oldu. Geniş fırçası, opak yapısı, kolay sürülmesi nedeni ile çok beğendim.

Ton olarak da farklı bir ton, elimde hiç bu renk oje yoktu. Rengini çok sevdim. Kuruma hızı fena değil. Ben biraz acele ettiğimden çizik çizik oldu ama kolay kuruyan bir oje aslında. 2-3 gün kadar da dayanıyor.
Siz Note ojeleri denediniz mi? Memnun kaldınız mı?

14 yorum:

  1. Renk olarak güzel gözüküyor ama hiç denemedim :)

    YanıtlaSil
  2. Rengi çok güzelmiş gerçekten baya hoş durmuş o.o
    Note ojeleri pek sevmiyordum ama bu renk için bir istisna yapılabilir sanırım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim ♥ Ben çok sevdim Note ojeleri.

      Sil
  3. Rengi çok güzelmiş bende note ojeleri kullanıyorum genel olarak beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, beğenmene sevindim <3

      Sil
  4. Kiremit rengiymis hoş görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül kurusu diyenler de var ama bana da kiremit tonlarında geliyor bu oje. Teşekkürler :)

      Sil
  5. biraz bordo kahve gibi, çok seviyorum note un ojelerini bu da çok hoşmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de pek pembe tonuna benzetmiyorum kahve tonu gibi ama rengi çok güzel <3

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)