28 Temmuz 2016 Perşembe

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #129 -Datça-

Bir önce ki Benim Gözümden / Son Zamanlarda yazımda Datça Taşlık plajında kalmıştık. Kaldığımız yerden devam edelim. 

Deniz nefis, çıkmak istemedik.

Bazı beach clubler çok güzel değil mi? Datça'nın taşlı olmayan Taşlık plajında Cities Beach Club.

Cities Beach Club


Marmaris'e yolunuz düştüyse, yat limanında dolaştıyanız mutlaka Bahriyeli isimli Guletleri görmüşünüzdür. İşte onlardan biri...



Daha ne kadar doğa ile iç içe olabiliriz ki? :)

Şimdiden bir sonra ki yazımla ilgili fragman geçeyim; Palamutbükü'ndeyiz. Datça'nın muhteşem koylarından biri Palamutbükü. Harika fotoğraflar için takipte kalın lütfen.

8 yorum:

  1. ya orda olmak istiyorum yaaa :( çok güzell

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım gidersin, o kadar güzel bir yer ki <3

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Çok güzel İrem'cim, görmeni ve girmeni dilerim :)

      Sil
  3. Bu yıl tüm tatil planlarımız iptal oldu.Vaktimi tatil yazıları okuyup görsellerine bakarak geçiriyorum şimdilik :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz'cim izinlerin iptal olduğunu biliyordum da siz tatil yaptınız sanıyordum. Üzüldüm ama hayırlısı olsun canım belki seneye aynı tarihlerde aynı yerde oluruz <3

      Sil
  4. gitmedim diye üzülmeyeyim bari, bu güzel fotolarla gitmiş kadar oldum ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraftan olmaz, bugün olmazsa yarın ama gidersin mutlaka :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)