9 Temmuz 2016 Cumartesi

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #128 -Datça-

Bir önce ki Benim Gözümden / Son Zamanlarda yazımda kaldığım yerden devam ediyorum.

Eski Datça sokaklarını milim milim geziyoruz. Çünkü Datça aşkı bunu gerektirir ♥


Sokakların güzelliği.

Çok güzel bir ev <3 Keşke benim olsa.

Datça'da bir otel.


Ah o hamakta ben uyusaydım şimdi.
Ne yapsam ne yapsam 

Bir hamak alıp sallansam
Kurtulur muyum bunalımdan
Hamakta sallansam




Eski Datça'dan bir manzara. Baktıkça içiniz açılıyorsa bir de orada olduğunuzu hayal edin. Yok hayal etmeyin, en iyisi gidip gezin.

Tabii ki devam edecek :)

12 yorum:

  1. Valla sizin bu Datça fotoları orayı görme arzumu arttırıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım yakın zamanda gider ve görürsünüz :)

      Sil
  2. senin gözünden fotolarına bakınca az da olsa dolanmış gibi hissediyorum kendimi. güzel kareler mutlu ediyor insanı =)

    YanıtlaSil
  3. nefis kareler yakalamışsın yine ..

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Benim kadar gezen birinin bana bunu demesi de ayrı güzel. Hayat sana da güzel kuzu ♥

      Sil
  5. Fotoğraflara bayıldım:) gezmek gibisi var mı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :) Gezmek önemli ♥

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Ben de şimdi bakıp bakıp ah çekiyorum :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)