23 Haziran 2016 Perşembe

Pantene Doğal Sentez Argan Yağlı Elixir Saç Bakım Serumu

Saçlarım dalgalı, kalın telli ve kuru. Düzenli boyadığım için eğer iyi bakmazsam uçları çok kuruyor ve dalgaları açılıyor. Ayrıca mat görünüyor. Bu yüzden saç bakımımın olmazsa olmaz ürünleri durulanmayan krem ve yağlar. Son 1-2 senedir de favorim argan yağlı ürünler.
Pantene Doğal Sentez Argan Yağlı Elixir Saç Bakım Serumunun yapısı çok hafif. Islak ve kuru saça kullanılabiliyor. Çok nadir olarak kuru saça sadece saç uçlarıma sürerek kullandım. Ama bu tarz ürünleri duştan sonra saçlarım hafif nemliyken saç uç ve boylarına diplerine getirmeden iyice yedirerek kullanıyorum. 2 damla (2 fısfıs) saçlarıma yeterli geliyor. Kolay tarama sağlıyor, saçlarım daha parlak ve canlı gözüküyor. Kabarıklığını yatıştırıyor. Saçlarım kuru olduğu ve saç diplerime getirmeden uyguldığım için ben de yağlanma veya ağırlık yapmadı. Ayrıca da verdiği parlaklık, yumuşaklık, kolay tarama nedeni ile de performansından memnun kaldığımı söyleyebilirim. Bir de mis gibi koktuğunu söylemeliyim.
Fiyatı çok uygun, 10 TL ile 13 L arası bir fiyatı var. Argan yağı olarak çok daha pahalı ama argan yağı oranı da çok olan ürünler kullandım daha önce. Pantene Doğal Sentez Argan Yağlı Elixir Saç Bakım Serumunu argan yağlı bir ürün olarak değil de bir drugstore saç bakım yağı-şekilllendirici ürün olarak değerlendirip kullandım.  Verdiği etki nedeni ile de fiyat - performans açısından memnun kaldım.

10 yorum:

  1. Elimdeki argan yağı bitti. Bu sefer pantene alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sevdim, umarım sen de seversin <3

      Sil
  2. Elseve bakım yağını kullanıyorum ben de. Bitirince bunu da denemek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elseve benim de denenecekler listemde :)

      Sil
  3. Ben de çok seviyorum saç yağlarını ^.^ bunu da deneyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sen de seversin canım ♥

      Sil
  4. ben de hep kullanacağım deyip alıyorum sonra oooo:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir gaza geliyorum düzenli kullanıyorum sonra bir dönem geliyor üşeniyorum ♥

      Sil
  5. Elseve yağından sonra denemek istediğim ürünlerden birtanesi :))

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)