27 Haziran 2016 Pazartesi

Essence Color &Go Over the Rainbow Oje

Essence Ojeleri geniş fırçaları ve hızlı kurumaları nedeni ile hep çok sevmişimdir. Essence Color &Go Over the Rainbow Ojeyi ise duochrome yapısı, lila yansımaları yüzünden görür görmez çok beğenmiş ve ilk gördüğüm yerde almaya karar vermiştim.

Açıkçası beni hayal kırıklığına uğratan bir oje oldu Essence Color &Go Over the Rainbow Oje. Opak bir oje değil öncelikle. Tırnaklarım da ince sürülmüş 3 kat var ve hala tırnak çizgilerim belli oluyor. Çabuk kurumasına rağmen bir ojeyi 3 kat sürmek istemiyorum açıkçası ki bu oje 4, katı da istiyor.
Aslında yansımalı görünüşü nedeni ile çok severek ve isterek almıştım ama 1-2 sefer kullandıktan sonra bir daha kullanmamaya karar verdim bu ojeyi. Benim için pratik olmayan ojelerden çünkü.

14 yorum:

  1. yansıması güzel görünüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzel yanı da o yansıması ♥

      Sil
  2. yapısı zor ama rengi çok güzel o yüzden çok severim bunu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de 4 kat mı sürsem, rengini ben de sevdim :)

      Sil
  3. Hiç 4 kat sürmek gerektiren oje görmemiştim.Hakikaten can sıkıcı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kaç tane daha oldu benim maalesef :( Çok sinir bir durum

      Sil
  4. Renk gerçekten enfes. Ama essence ojeler çabuk bozuluyor ne yazık ki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AA ben hiç farketmedim çabuk bozulduğunu, diğerleri ile aynı gibi geliyordu hep. Çabuk bozuluyor diye mi şişesi minik acaba :)

      Sil
  5. Renk enfes ❣ ama 4 kat sürülen ojeyi geçtim , 2 kata tahammülüm zor ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, son dakika da sürüp uyuduğumdan 2. katı ağlayarak sürüyorum :)

      Sil
  6. Rengi güzel ama opak değilse hiç gerek yok :/

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)