28 Haziran 2016 Salı

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #127 -Eski Datça-

Bir önce ki Benim Gözümden / Son Zamanlarda yazımda kaldığımız yerden devam ediyoruz. Eski Datça'yı geziyoruz.

Taş evler, butikler, atölyeler... Burası bir harika




Sinekli Bakkal - Eski Datça
Meşhur Sinekli Bakkal

Bademli Köfte
Datça'da tabii ki bademli köfte yenir. Giderseniz ısrarla isteyin. Harika :)

Eski Datça


Eski Datça
Şimdi yine orada olsam, bu sokakları yürüsem yürüsem. Aslında yürümeyi çok sevmem, üşenirim v.s. ama orada gezmeye doyamıyorum :)
Bir sonraki yazım da Datça taraflarından olacak. 

11 yorum:

  1. Ucuz bir yer midir merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konaklama kısmını bilmiyorum, biz Marmaris'ten günübirlik geliyoruz. Yiyecek-içecek fiyatları normal ama.

      Sil
  2. içim ruhum açıldı gitmiş gibi oldum 5 dakkalık bir zihin yolculugu ıyı geldi sevdoşum <3

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel yerler, keşke bu kadar sıcak olmasa da gidebilsem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havalar serinleyince birlikte gideriz belki :)

      Sil
  4. Muğlada okuduğum halde hala gidemedim. Halbuki o güzel sokaklarda yürümeyi ne çok istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle gitmelisin, bayılacaksın :)

      Sil
  5. ama ya herşeyin mi eskisi güzel :D kareler muhteşem , şimdi orda olmak vardı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şehirlerin eskisi güzel :) Ah keşke orada olsaydık.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)