26 Haziran 2016 Pazar

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #126 -Eski Datça-

Çok sevdiğim, her gittiğimde heyecanlandığım, büyülendiğim, tabiri caizse aşık olduğum yerde, Eski Datça'dayız. Bir önce ki Benim Gözümden / Son Zamanlarda yazımda kaldığımız yerden devam ediyoruz.
Eski Datça
Eski DatçaMuğla iliDatça ilçesine bağlı 583 nüfuslu bir mahalledir. Datça Yarımadasında, antik çağlardan beri üzerinde yaşam süregelen tek mahalledir. Eski Datça, yarımadanın ilk merkezlerinden biri olmakla birlikte, tarihi M.Ö. 11. yüzyıla kadar uzanmaktadır. (Kynk: Vikipedi)

Eski Datça


Eski Datça
Şu ev keşke benim olsa :)
Eski Datça Datça merkeze 2,5 km mesafede. Marmaris yönünden gelirken önce Eski Datça, sonra Datça merkeze ulaşılıyor. Tabi tam yol üzeri değil, tabelaları gördükten sonra sağa sapmak gerekiyor. (harika tarif edemedim :[ )  

Eski Datça

Eski Datça
Köy halkı genelde tarım ev pansiyonculuğu ile geçiniyor Eski Datça'da. Ayrıca çok sayıda butik ve sanat atölyesi mevcut.

Eski Datça

Eski Datça
Begonvillerle süslü taş evlerin olduğu Eski Datça Evleri...

Eski Datça

Eski Datça

Eski Datça
Kapılar bile harika ve adeta bir sanat eseri.
Eski Datça'dan ve Datça'dan harika fotoğraflar gelecek postlar da :)


4 yorum:

  1. Çok güzel fotolar.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. ne kadar da güzel bir yermiş ben hiç gitmedim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok güzel, umarım gidersin sen de <3

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)