24 Haziran 2016 Cuma

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #125

Marmaris'te akşam...

Gündüzü, akşamı, gecesi... Hepsi güzel :)


Datça Aktur.. Datça'ya giderken yol üzerinde, çam ağaçlarının ortasında, içinde bir kamp alanı da olan bir site. Datça Aktur arası 25 km, Marmaris Aktur arası 35 km. Datça - Marmaris yolunun nerede ise ortasında diyebiliriz.
70 yılında inşa edilmiş Aktur sitesi. Eskiden daha popülermiş sanki. Burada 2 tane koy mevcut, Çiftlik ve Kovanlık.

Buraya bizim gibi günübirlik olarak dışardan gelebiliyorsunuz. 

Çin gülü müydü bu? Aktur'un bahçesinden.

Aktur'un bahçesinden

Vee asıl hedefimiz; Eski Datça'dayız. Buraya bayılıyorum.

Eski DatçaMuğla iliDatça ilçesine bağlı 583 nüfuslu bir mahalledir. Datça Yarımadasında, antik çağlardan beri üzerinde yaşam süregelen tek mahalledir. Eski Datça, yarımadanın ilk merkezlerinden biri olmakla birlikte, tarihi M.Ö. 11. yüzyıla kadar uzanmaktadır. (Kynk: Vikipedi)
Eski Datça'nın taş evleri çok güzeldir. Görmediyseniz bu yaz bir şans verin.
Eski Datça'dan harika fotoğraflar gelecek postlarda :)

8 yorum:

  1. Gitmediğim yerleri harika fotoğraflarınızla görmek çok güzel, teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım gider ve seversin sen de <3

      Sil
  2. Cümle bozuk olmuş,o yüzden sildim.Diyorum ki fotolar insanın içine ferahlık veriyor.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, anlamıştım ben de, yorum yazamadım hemen :) Beğenmenize çok sevindim. Sevgiler :)

      Sil
  3. oh oh alemin keyfi yerindeee :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)